Weco/Bugano Gold blue star fontein

Mooi dingen inderdaad afgelopen jaar de Color stars,Pink stars en Gold-Silver
voorbij zien komen echt top kwaliteit voor die 9 euri. :)

Is dit het Bugano verzameltopic of mag ik er een aanmaken? Ik heb een behoorlijk aantal films! Je kan wel zeggen dat dit een van mijn favoriete vuurwerk soorten is. Dit jaar heb ik er helaas maar 1 maar volgend jaar wil ik weer een paar verschillende en waarschijnlijk ook Laubli vulkanen gaan uitproberen.

Silver 250gr.

Goldrain Gr.4

Metal Pink 250gr.

Color Dream Gr.6

Azzuro Gr.7

Surprise Gr7.

En ik heb er nog een paar op mijn schijven staan die ik binnenkort zal uploaden.

Heb ze ook elk jaar
Wel jammer dat er altijd maarc3 a 4 verschillende soorten liggen.
Heb die met blauw namelijk nog nooit gezien.

Mooie filmpjes allemaal. Dit zijn echt top dingen voor die 9 euro. Neem deze altijd mee als ik in Duitsland ga shoppen. Baalde dat ik ze dit jaar niet had zijn echt mooie dingen

Dan mis je toch echt de power die de bugano's in de laatste seconden hebben.

Met 100 gram conisch, stopt ie als het net leuk wordt.

Ondertussen 16 euro per stuk bij loots. Gaan ze echt 6 meter hoog? Dan zijn ze nog het overwegen waard evt.

Deze zijn inderdaad wel gaaf. Wel aan te raden om wat afstand te bewaren...bij mij ontplofte er vorig jaar eentje. Dat klinkt wat heftiger dan het is, maar aangezien ik het niet verwacht had schrok ik mezelf wel de pleuris...bovendien stonden er ook wat kids bij...wel op veilige afstand gelukkig.

Wat een gave fontein! Deze voor het eerst gehad en zeker niet voor het laatst. Gaan zeker wel een meter of 6 hoog en duren aardig lang.

Back
Bovenaan