Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier heeft ook iedereen schijt. Volgensmij halen ze gewoon iedere dag weer nieuw ;).
Ik hou het nog even bij mijn cat.1 vuurwerk. Heb nog een doos vol :D

Hier is het ook feest. Constant gestook. Het kriebelt heeel erg maar ik wacht nog wel even.

Donderdag een aantal cakes/pijlen en wat los spul gezien, vrijdag ( vandaag ) veel gezien, ben alleen al benieuwd als men echt los gaat:p

Lol, was hier gisteravond al oud&nieuw, heerlijk. Iedereen in de straat verheugt zich er ontzettend op, en afwachtend van "buurmans show". Helaas dit jaar wel sterk uitgedund tov andere jaren. Echt een FEEST hier in de wijk elk jaar. Halve stad is bang van ons hier maar ik zou nergens anders willen zijn vandaag :D

Je hoort hier genoeg knallen. Niet echt in de straat maar meer wat verder weg. Vind het voorlopig meevallen. Even wachten tot het donker word...:devil:

Hier begint het nu ook los te gaan. Continu geknal en al een paar mooie cakes gezien. Zelf 1e pot van de zena triumph gestookt om ff los te komen.

Gaat hier ineens weer flink tekeer vanavond :p
Vanuit alle hoeken in de wijk zie ik cakes de lucht in gaan :D

Hier net weer een flinke cake de lucht in. Wordt nog opvallend veel afgestoken voor januari. Toeval, of is dat elders ook?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan