Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de eerste verkoopdag is het echt extreem rustig hier in Zeist. Je hoort nauwelijks wat. Da's wel eens anders geweest.
Stilte voor de storm???

Zeist he.... Daar gebeurt nooit wat ;)

Maar hier (Zeist-West) is het ook heel rustig, af en toe een knal in de verte maar meer ook niet.

Op de eerste verkoopdag is het echt extreem rustig hier in Zeist. Je hoort nauwelijks wat. Da's wel eens anders geweest.
Stilte voor de storm???

Sinds november hier in Delft flinke dreunen maar vandaag nog helemaal niks gehoord. Volgens mij veroorzaak ik nog meer overlast met mijn muziek nu.

Denk dat het door de mist komt, maar had verwacht dat t drukker zou zijn vandaag, maar t lijkt eerder rustiger. Tot nu toe althans

Hoor hier eigenlijk de hele dag door knallen. Overdag valt het opzich wel mee, maar in de avond is het om de 5 minuten.
Vindt het zelf niet zo erg. Brengt al een beetje sfeer. ;)

Lol, vlak nadat ik dit bericht typte, werd er weer een cake de lucht in geknald hier op de parkeerplaats. Mooi ding, rood en groen. :D

hier in de buurt is het lekker rustig
verder in de weide omtrek hoor je genoeg .
Nou ja dat zal je altijd blijven houden .

Net een cake gezien/gehoord, paar straten verder op, maar door de mist niet veel meer kunnen zien dan een paar flitsen en af en toe effect.

af en toe een cake zie ik de lucht in gaan.

buurt kindjes met rotjes aan het gooien gaan best hard dit jaar, was ik best verbaasd over

Helemaal niks! Misschien een knallertje (eigenlijk een dikke knal) per avond maar daar blijft het bij... Komt vooral omdat de buurt bijna leeg is door slopen (geeft ook overlast) :)

Weinig sfeer helaas maar daar zorg ik wel voor :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan