Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier in Dordrecht zijn ze ook al goed aan de gang, af en toe een rotklap, als we kinderen met categorie 1 meerekenen is om de haverklap raak.. Al maak ik mezelf daar ook iets te vaak schuldig aan, aan dat kleine spul :p uiteraard wel op normale tijden en plekken in de buurt waar men er zo weinig mogelijk last van heeft, dit probeer ik ook aan de mini-pyro's mee te geven. 'S avonds af en toe een cake in de verte, of een pijltje. Heb ook al wat van die rode noodsignaal-bollen zien dwarrelen door de lucht. Sfeerverhogend :)

gister toch enkele cakes gezien en ook cat.1 vuurwerk in de buurt.

toch altijd rond de kerstdagen begint het geknal ook hier.

Flinke dreunen hier, maar wat ik minder leuk vind is de hersenloosheid waarmee die dingen worden afgestoken, tussen auto', in poortjes tussen de huizen enz enz.
Jammer want het is kanonvoer voor de vuurwerk haters.

Gisteren in omgeving Heemskerk was het oorlog! Heel veel knallen gehoord, maar nog niets gezien.

Net een heel mooie witte tails cake gezien met een 3 shots crackling finale. Iemand een idee welke dat was?

Vanmiddag een paar tieners Cat1 aan t stoken. Gelijk hebben ze. Vervolgens een harde knal en een hoop rook uit de prullenbak. Dat was dan weer jammer.

nu hier meer geknal, klein dorp nabij Gorinchem.
Vanavond al paar nitraten gehoord.. krijg toch zin om ook iets af te schieten.. maar wacht wijs nog een paar nachtjes

Heerlen hier sws wel elke dag iets de afgelopen weekjes,
5 min geleden nog een lawine pijl gehoord en daarvoor ook weer 2 grote knallen.

Hier en daar zie je overdag nog weleens de jongens cat1 stoken
Wat stom overigens dat ik nooit fluit hoor :rolleyes:

Er staan hier op de hoek al een half uur lang een stel jochies uitgebreid cat1 te stoken. En tot dusver nog geen boze buurman te zien :)

Het is dit jaar heel rustig, vroeger was het rond deze tijd elke avond een oorlogsgebied. Maar nu hoor je nauwelijks knallen. Sinds vandaag wel iets rumoeriger uiteraard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan