Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier hoor je het ook steeds meer en meer . Hoe dichter bij het nieuwe jaar hoe meer je hoort .

Hierin duitsland nog niks maar tijdens mijn verblijf doordeweeks in Rdam,daar begin het wel steeds Meer op oud en nieuw te lijken gezellig hoor :D

Ik weet niet of er iets aan de hand is in tilburg maar ik hoor al een minuut of 20 blokken en diepe knallen afgaan vanuit dezelfde richting. Meer leden die dit horen?

Hebben jullie de eerste knallen van dit jaar al weer gehoord of heb je zelf al wat afgestoken?. De winter zit eraan te komen en daarbij ook het vuurwerk.

Heb jij al knallen gehoord en wanneer begin jij zelf met knallen ?

Als ik hier op mag reageren, ik vind dit een topic wat eigenlijk online moet komen rond oud en nieuw en weet je waarom, een ieder hier op t forum weet dat dat dus ook wettelijk niet mag schieten door t jaar heen. En vanaf het moment dat dit topic online komt is het pas halverwege Mei en die winter duurt nog ff of zie ik dat verkeerd misschien kan ook hoor!! En ik ben heus geen heilig boontje hoor heb ook vaak zat cakes afgeschoten wanneer t niet mag en laat daarvoor ook mijn hand in eigen boezem steken. Jullie mods hier zijn ook fel als t gaat om illegaal en dat snap ik ook heel goed. Maar dan moet de vraagstelling van dit topic anders geïnterpreteerd worden. Dus dit topic moet eigenlijk zijn hebben we al knallen gehoord en niet of we zelf al af steken want dat mag niet... behalve cat 1 dan. Dat mag wel maar word volgens mij niet bedoeld....

hier ook weer in he weekend
potten en gewoon doffe knallen
duurt niet lang meer en we mogen weer

Heel af en toe een knalletje, maar is echt extreem rustig voor deze tijd van het jaar. Heb dit nog nooit zo gezien.

Hier wordt echt veel afgestoken. Verbaas me er over. Over cat. 1 in de straat niet te spreken, dat is echt om de 10 minuten raak.

Ik word dr hier echt schijtziek van, dat kutgeknal. Werkelijk de heeeele nacht door...boem...boem...boem. Om compleet gestoord van te worden, laat staan slapeloos. Buurtjochie om 22u ofzo eentje in de straat en roept 'ie daarna "Poleeeeh" :frusty: Door die kutpubertjes begin ik steeds meer aversie te krijgen tegen dat achterlijke geknal. Wacht nondeju gewoon tot oudjaarsavond en ga dán lekker los! Terugfietsend van Peize (sauna..hmmm) donderdagavond elke 10 minuten vanuit Hoogkerk gigantische dreunen, C6 ver voorbij maar wel grondknallers. Kun je nou nog niet maken man, wacht gewoon tot oudjaarsavond!

Heerlijk dat geknal, ook hier gaat het door tot diep in de nacht en nu helemaal op deze eerste dag van de kerstvakantie:) het verschild van fluitpijlen tot lekkere doffe knallen, in verschillende straten 2/3 zijn ze midden in de wijk de carbidbussen aan het testen heerlijke doffe knallen + deksels die over de straat donderen:p C6 is peanuts vergeleken met een 70liter bus:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan