Eerste knallen al gehoord ?

Gisteren op een kerstmarkt waar ik was allemaal cobra6-achtige knallen. Kan je in mijn ogen echt niet maken. Als je ergens gezeik mee in de hand werkt is het daarmee wel, al hou ik wel van een goede knal.

Ik hoor de afgelopen 2-3 weken al veel harde knallen, vind het zelf wel sfeervol maar ik kan me de ergernis van mensen ook wel voorstellen. Het zijn namelijk echt harde klappen hier in de buurt.

Hier af en toe wat knallen. En helaas een dorp verderop al de eerste gesloopte vuilnisbak gezien,:bonk:

Gister bij de vuurwerk demo leusden bij het voetbalveld er naast stak iemand een aardige shell op de grond af, effecten en klap waren aardig groot.

Hier is het iedere dag wel raak, je hoort eigenlijk de hele dag door wel flinke klappen.

Afgelopen Zondag wegens een demo ergens in de buurt? voor de rest sterretjes cat 1 voor het zware knal is het op het schoolplein raak bij rijswijks lyceum etc.

Ik eerlijk gezegd gewoon echt niet zoveel als voorgaande jaren. Nu hoor ik zelfs soms wel niet eens 1 knal per dag.

Voorgaande jaren was het denk wel 20 knallen per dag/avond.

Back
Bovenaan