Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoor bij mij niet veel maar wat je hoort gaat loeihard.
ik ben een freak maar het moet wel vuurwerk blijven, dit lijken wel gas explosies!

hier af en toe een heel klein plofje. Een in het uur misschien. Van mij mag er wel een keertje heel af en toe wat sier te zien zijn :P

Illegaal of niet, ik kan wel genieten als ik een heerlijke harde dreun hoor in de verte.
Goed het mag niet en hierdoor willen ze het verbieden maar toch kan ik er prima van genieten.

Overigens nog geen sier gezien helaas.

Net 1e kerstdag doorgebracht onder de rook van Nunspeet nou ik kan je zeggen daar vliegt nu al aardig wat de lucht in flink veel sier met harde knallen en ook aardige klappen die er niet om liegen. Ja dan moet ik eerlijk zeggen dat ik dat wel gaaf vind...

Gaat hier in Veenendaal ook flink los. Al hele avond ene naar andere blok en dan weer een knaller of lawine pijl. En zonet uurtje geleden een shell van denk ik op de gok 3 of 4 inch 3 straten verderop haha.

Correctie van me vorige bericht, net een hele mooie shell gezien in apeldoorn, maarja zijn ze niet allemaal mooi? gok hem op 3"

Hier knalt het de hele avond al behoorlijk, helaas nog geen sier gezien. Het is net een paar minuten gestopt

Genoeg gehoord en gevoelt.
Chinees gegeten gourmet en zelfgemaakte eiersalade.
Je weet zelf hoe het eindigt magic wip in de pot haha.

Nee net een nitraat verderop vermoed ik.
Maar lijkt wel of het ieder jaar stiller wordt.
Als ik 3 knallen heb gehoord is het veel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan