Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is hier sinds jaren rond deze tijd erg rustig. Daar wordt ik altijd een beetje onrustig van. Maar wat niet is kan nog komen.:wink:

Hier in Almere wel! Al aardig wat knallen gehoord. Zelf net een klein fonteintje aangestoken voor het Hindoeïstische feest Divali, omdat het kan!

Gister voor het eerst een aantal knallen gehoord. Ik ben er zeker van dat het geen legaal vuurwerk was... man man man, wat gingen die hard, het zou me niets verbazen als het salutes waren

Ik heb sinds een paar dagen terug de eerste knallen in de buurt weer gehoord. Zal binnenkort vast ook wel weer siervuurwerk te zien zijn, dat was vorig jaar wel het geval.

Gelukkig nog geen knallen gehoord, laat dit maar mooi aanhouden tot 31 december. Hoe minder overlast hoe minder gezeur! :wink:

Gelukkig nog geen knallen gehoord, laat dit maar mooi aanhouden tot 31 december. Hoe minder overlast hoe minder gezeur! :wink:

Tja het mag nou eenmaal nietmaar ik moet zeggen als liefhebber dat ik in de mood kom als ik wat knallertjes hoor.
Het probleem is wel dat als het los gaat in mijn buurt(en dat gaat het altijd in december) men geen maat weet en zoals jij zegt werkt dat tegen onze hobby vooral omdat de bommen zo hard zijn dat je het idee hebt dat je in de gaza strook woont.al valt het mij op dat door streng controle het nog steeds rustig is.vroeger ging het in oktober al los tis nu net een stiltecoupe van de trein hihihaha

Tja het mag nou eenmaal nietmaar ik moet zeggen als liefhebber dat ik in de mood kom als ik wat knallertjes hoor.
Het probleem is wel dat als het los gaat in mijn buurt(en dat gaat het altijd in december) men geen maat weet en zoals jij zegt werkt dat tegen onze hobby vooral omdat de bommen zo hard zijn dat je het idee hebt dat je in de gaza strook woont.al valt het mij op dat door streng controle het nog steeds rustig is.vroeger ging het in oktober al los tis nu net een stiltecoupe van de trein hihihaha

wil je volgende keer, komma's en punten niet vergeten,
dat leest veel makkelijker

Hier gisteren wat geknal, grotendeels illegaal spul denk ik. Wel jammer. Ik kan een mooi potje nog wel appreciëren, maar deze zware knallen zo vroeg al helpen de acceptatie van het vuurwerk afsteken niet echt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan