Eerste knallen al gehoord ?

Nog geen minuut geleden ging hier in Rijwijk een blok de lucht in en nu beginnen ze weer maar ik kan het niet zien!

Hier heel af en toe een paar knallers a la nitraten. Verder geen blokken gezien/gehoord.

De laatste tijd hoor ik hier steeds hele harde knallen en eergister ook nog een stukje siervuurwerk ofzo. Geen idee wat het allemaal is, maar het lijkt alweer veel actiever allemaal als voorgaande jaren.

Het is redelijk rustig de laatste tijd, misschien wel beter zo. Minder overlast door vuurwerk betekend vaak minder klachten als ik het op 31 december af steek.

bij ons hier af en toe zeer harde knallen tja ik vind het wel leuk maar niet echt handig ,het kweekt weerstand.krijgen we straks weer heftige controle.

Gister 3 Cobra 6 en paar vlinders gehoord.
Was een derby met de plaatselijke voetbalclub.

Tijden niet meer zulke klappen gehoord.

in Alkmaar is het sinds half oktober al aan het knallen (cobra's en lawinepijlen). Bijna iedere avond/nacht hoor je wel wat, werd er op een door de weekse dag zelfs wakker van om 6 uur 's ochtends.

Hoor af en toe wel wat ja, afgelopen zaterdag met voetbal staken er een paar een cobra 6 af, wat een knal!

Regelmatig word hier geknald, altijd vanuit de zelfde hoek. Heb het idee dat ze daar alle soorten en maten aan het testen zijn.

ja ja nog 19 dagen
ener word hier al goed geknald
elke avondwel een paar keer
dikke klapers en ook toffe sier potten
heb er heel veel zin in mensen

Wat ik mij nou eigenlijk afvraag. Als er nou regelmatig geknald wordt in de buurt, is het dan niet juist opvallend als er een tijdje niet of heel weinig geknald wordt?

Voor mij geldt op dit moment dat ik het heerlijk rustig vind en ik ben blij dat er niet continu knallen te horen zijn.

af en toe eens een nitraat moet kunnen, maar het echte knallen moet toch wel een privilege blijven voor de 31e :)

Ik denk dat negen van de tien " knallen gehoord" berichten veroorzaakt zijn door degene die het bericht plaatst. Vind het namelijk wel verdacht dat ze precies weten welke knaller, shell of blok werd afgstoken.

Back
Bovenaan