Eerste knallen al gehoord ?

Het is weer september he dus knalt het nu in Zoetermeer weer dagelijks en niet de minste knallen. Er tussen door af hoor en zie je ook een cake :)

Eigenlijk kan ik mij best wel voorstellen dat het storend is voor de mensen.
Zeker in een stad waar altijd lawaai en drukte is. Dan kan een knal extra storend zijn aangezien er toch al relatief weinig rust heerst.

Hier bij mij in het dorp hoor ik zo nu en dan toch al behoorlijke knallen nog niet heel veel sier etc.

Afgelopen zondag hoorde ik wat mensen buiten bezig bleek een groep jongeren van rond de 18. Die met een carbid bus rond liepen dus tja toen moest ik natuurlijk even naar buiten en mee genieten van de dreun:D, Het bleek dat een vriend van ze jarig was en ze dus even een knal door het dorp wilden jagen.

Dat is het mooie van mijn woonplaats men rent niet meteen naar de telefoon om de politie te bellen en zeker carbid of wat vuurwerk tijdens een verjaardag kan bijna iedereen wel accepteren: ).

En zo rond deze tijd komen en wel veel meer knallen bij in de omgeving. Tsja ik moet ook gewoon zo nu en dan even wat Kruitdampen ruiken.

Grtzz

Hier hoor ik niks. Maja heb je als je in zo zo ouderwets *** kerkelijk achtige dorp word. Als een sport centra op zondag open wilt. Is het gelijk ruzie haha Rot Raten. :P

Hier zal heel het dorp pasgeleden ook wel even een hartstilstand gekregen hebben,
Wat klinkt carbid toch heerlijk rond deze tijd:D

Kwam eergister voor me werk in Tiel, hoorde inneens flinke knallen in de middag.
Bleek een fruitteler te zijn met kanon tegen hagel/vogels:)

HAHA, in haren was er inderdaad genoeg!

Maar hier in pekel city heel soms een knalletje (die meestal neit van mij komt)

Hier in Gouda is het vanavond, zelfs met de regen/kou en wind, behoorlijk druk qua vuurwerk. Knal na knal na knal, al de hele avond lang. Om de zoveel tijd komt dat. Erg apart/interessant, helaas niet te zien, alleen te horen.

Gisteren een flinke knal.

Tijdens de zomer veel kleine shows op het strand.. jammer genoeg worden deze nauwelijks aangekondigt en moet ik ze dus van een afstandje proberen mee te pikken.

hier in zaandam is het nu de hele dag door raak en vooral in het weekend worden er nog wel wat cakes geschoten of shells

Back
Bovenaan