Eerste knallen al gehoord?

Nu net toevallig een boxje. Helaas achter de bomen, dus alleen wat gekleurd licht te zien. Hoor iedere zaterdagavond wel wat cakes en/of boxen. Afgelopen zaterdag ook in de middag een flinke box. Toch zonde in het licht. En af en toe een hardere knal. Flink meer als voorgaande jaren in ieder geval.
Idem hier, bijna elk weekend is er wel vuurwerk te horen. Helemaal top!

Waar het heel het jaar door vooral in de weekenden was hoor ik de laatste tijd ook op andere dagen wel ergens een cake of box de lucht in gaan. De harde knallen zijn ook alweer terug.

per ongeluk ging me aansteker aan en ging er een popcorn fontein aan en ja dan moet je maar kijken en genieten he :D

maar laatste tijd veel beukers en klein zooi wat hier in de buurt word afgestoken

Hier gaat regelmatig wel wat de lucht in. Vanmorgen rond kwart over negen nog een kleine cake hier in de straat of een straat verderop. Ik vraag me dan wel af waarom je op 14 oktober om kwart over negen in de ochtend een cake zou gaan afsteken😅

Hier gaat regelmatig wel wat de lucht in. Vanmorgen rond kwart over negen nog een kleine cake hier in de straat of een straat verderop. Ik vraag me dan wel af waarom je op 14 oktober om kwart over negen in de ochtend een cake zou gaan afsteken😅
Er is altijd wel wat te vieren toch?

bij mijn vriendin is het elk weekend soms wel raak maar is meer knal vuurwerk wat ze op 1 of 2uur snachts nog aansteken dat is wel irritant

Back
Bovenaan