Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik werk in de binnenstad van Doetinchem en voorgaande jaren hoorde ik rond deze tijd veel meer zware knallen. Ook hoor ik veel minder kinderen met F1 geknetter op het plein in de buurt van mijn werk.

Nu weet ik ergens niet of ik dat goed nieuws (minder kans op zeiken van anti's) of slecht nieuws (er is minder aandacht voor vuurwerk) moet vinden, maar ergens vind ik het goed nieuws, omdat er dan minder te zeiken is door de anti's.

Hier echt niets tot nog toe. De zomer was drukker.
Het is dat ik savonds met mijn dochtertje wat cat. f1 afsteek.

Hier is het altijd heel erg stil. Er waren net ineens wat jongeren hier voor de deur aan het stoken maar toen ze mij door het raam zagen kijken rende ze hard weg 🥲😅

Hier in de wijk word zo af en toe een knallertje of een cakeje afgestoken nog niet veel bijzonders. Maar mijn voorgevoel zegt dat er vanaf morgenavond weleens verandering in zou kunnen komen.:angel:

Te Soest elke avond vuurwerk…geen avond is het stil….mooi genieten en toewerken naar oud en nieuw zo

Hier de afgelopen weken opvallend rustig qua harde klappen. In het najaar nog volop cakes en blokjes, nu lijkt het stilte voor de storm...verheug me ergens al om zaterdag avond met de hond door de stad te slenteren

Hier is het de laatste dagen opeens onrustig, aan alle kanten knallen. Weinig sier gezien, wel opeens wat single shots achterop het plein gezien door het raam. Hoor wel meer diepe dreunen dan vroeger. Zou leuk zijn eens een cake ergens te zien.

Hier gister ook weer het nodige gehoord. Kijk enorm uit naar de verkoop dagen, in de avond mooi de buurt in om te kijken wat er allemaal al de lucht in gaat.

Gisteren tijdens het in de bus gooien van de kerstkaarten in de wijk flink wat vuurwerk gehoord. Salutepijltje en fluitknalpijl gezien. Had sterk het idee dat het minder was dan andere jaren maar sinds een paar maanden hebben we triple glas en een wtw unit ipv roosters boven de ramen en je hoort gewoon bijna niks meer van buiten waardoor dat zo lijkt. Zodra je buiten bent hoor en zie je genoeg.

Hier nog steeds erg rustig vergeleken met eind oktober. Er is echt wel veel zwaar vuurwerk bij ons op dorp, maar ze houden zich stil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan