Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hebben jullie de eerste knallen van dit jaar al weer gehoord of heb je zelf al wat afgestoken?. De winter zit eraan te komen en daarbij ook het vuurwerk.

Heb jij al knallen gehoord en wanneer begin jij zelf met knallen ?

Gisteren was het een tijdje raak om de hoek. Na vanmiddag weet ik ook wat het was haha :

Bijlagen

• IMG-20240831-WA0016.jpeg
    IMG-20240831-WA0016.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 141
  • IMG-20240831-WA0018.jpeg
    IMG-20240831-WA0018.jpeg
    2,7 MB · Weergaven: 141
Heel toevallig hier net een paar minuten geleden. Prima achtergrond geluid. Alvast het startschot voor het seizoen denk ik.

Hier gaat er zo af en toe wel wat de lucht in. Stiekem heb ik daar bij uitzondering ook een kleine bijdrage aan geleverd :copper: Wel omdat anderen dat zo graag wilde, dus kon er niet onderuit haha.

Hier hoor je ook zeker al wel af en toe wat geknal, met name in de weekenden. Zal komende tijd alleen maar meer worden.

Vanavond toevallig twee pijlen, mooie gouden willows die exact boven de daken uit kwamen. Mooie dingen, toch wel lekker om af en toe wat te horen en vooral te zien.

Hier om 0:00 dacht iemand toch aan een seizoensopener te doen schijnbaar. 2 goeie dreunen vlak na elkaar

Gisteren voor en na de show in katwijk werd er toch behoorlijk veel knalvuurwerk afgeschoten.

Eigenlijk valt het hier de laatste jaren toch op dat het minder een losse knal is en vaker een cake of iets anders qua sier.

De harde knallen worden gelukkig minder, de siercakes worden wel meer. Maar met elke week minstens 1 show te bezoeken, kan ik hier niet echt veel zeggen.

Gisteravond een groot blok in de verte gehoord en nu net ging er een paar straten verderop een kleine cake de lucht in.

Gisteravond hoorde ik tijdens het uitlaten van de hond een fluitend geluid in de verte. Instinctief draaide ik mij om en tot mijn verbazing zie ik een pijl al fluitend steeds hoger van mij af buigen. Keiharde titanium flits met 1.5 seconden later de loeiharde knal. Lekker man. Geen idee wie hem afschoot of ter ere waarvan, maar bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan