Eerste knallen al gehoord ?

Je begint het wel te merken ja. Het is vandaag niet stil geweest. De hele avond hoor je om de 2 minuten wel een knal. Tijdens het eten werden er twee pijlen afgeschoten.

Tja... wachten wordt steeds moeilijker !

Hier een mafkees van een buurman die Cobra's af loopt de steken in een smalle straat.

Al iets van gezegd maar ho maar, hij gaat vrolijk door.

Ben vandaag niet thuis geweest, vanavond dan, in Gouda, was gezellig in Dordrecht. Moet zeggen, vergeleken met Gouda is het daar wel rustiger. Al denk ik net dat wijk 8, misschien gewoon stukken rustiger is. Hier in Gouda, steken ze gerust tot half 4 in de nacht af. Gisteravond nog een groepje zien rondlopen, en vuurwerk zien afsteken. Maar wie het waren, geen idee. Moet zeggen, erg leuk, maar, zolang t alleen knal vuurwerk is, hoef ik het niet. Ik wil SIER. Dan valt er tenminste wat te zien:S

gister avond nog de wodka blue van bonfire meemogen maken tijdens eerste kerstdag ergens achter ons:D wat is het toch een beauty van een cake heerlijk!!

eergister avond, vanaf een uur of 7 was het hele tijd goed raak met zware dreunen paar km verder op.
gister ook wat knallen gehoord maar dan wat zachter en dichterbij.

Hier in gouda gaan we lekker los gister nog 2 x 4 " bolpijlen en wat 3 inch shells van lidu !
Yeeehaaa kan niet wachten totdat het weer gaat regenen van het vuurwerk ! Ofzo... :p

't Is beter dan een zeikerd die de politie belt als je een strijker afsteekt op 31 december, maar mij lijkt het nou ook niet zo fantastisch als iemand ruim van tevoren al cobra's zit af te steken. Je schrikt je elke keer kapot. :bonk:

hier gaat het ook wel aardig los. begin er echt steeds meer zin in te krijgen, en de buurt ook zo te merken.

Het gaat hier de hele avond door in Veenendaal...
Kon het zelf ook niet laten om een paar thunderkings af te steken.

Back
Bovenaan