Eerste knallen al gehoord?

Hier komt het met vlagen vandaag.
Als één iemand begint met een pijl, hoor je er ineens heel veel de lucht in gaan.
Maar nu is het rustig.

Het vreemde is dat bij alles dat word afgestoken ik mezelf afvraag; Wat zou dat nou weer zijn?

Meestal zijn het knallen die in de buurt komen van Fenix nitraat maar waarom nu pas?
Die dingen kan je het hele jaar door wel aankomen...

Het kunnen ook gewoon singleshots zijn?

Soms hier en daar een knal, ik wou zelf dus een Chooêt Mega Shock testen...
Dit gebeurde er:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Stilte voor de storm?:bonk:

Bij mij hoor je vooral veel Thunderkings en de echt harde knallers(Cobra´s, BSC of Salute´s..) Heel af en toe zie je een potje of pijl de lucht in gaan:wink:

Ik hoop het maar, want het is veel te stil in vergelijking tot voorgaande jaren.
En illegaal hoor ik echt nauwelijks, dat valt me ook op. En toch is hier best wel wat te krijgen als je je best doen denk ik.

ik heb de eerste knallen sier pijlen en andere vuurwerkspektakels voorbij zien horen gaan

en wie was er als eerste it was me:P

en de politie reed weer is voorbij 10,05uur

De eerste knallen van vandaag zijn er alweer:P Was rond kwart voor 9 al een xD

Gisteravond werd het rond 9 uur wel ineens super rustig:O Nog 5 pijlen gehoord en 's nachts 3 hele harde dreunen, maar dat was echt ALLES!

Nou, ben benieuwd wat vanavond brengt, hopen op het beste:D

gisteravond lag ik lekker rustig op de bank kijk ik even in de achtertuin, zie ik gewoon een shell van minstens 6 inch de lucht ingaan.
Als ik dat dan weer zie dan krijg ik daar echt de kriebels van

ik lag om 1 uur op me bed. Zie ik opeens zo'n felle lichtflits en daarna een dikke dreun... Kunnen ze niet even normaal doen om 1 uur 's nachts, de meeste mensen proberen dan te slapen ja!

Laatst bewerkt:
tis hier in leeuwarden af en toe net oorlog zoveel word er al geknalt en savonds de ene na de andere cake of pijl de lucht in zien gaan heb dr zin aan :D

tsja hier is het zoals elk jaar, overdag hoor je afentoe een knalletje of een gil pijl de lucht in gaan, en savonds pijlen en cakes en natuurlijk ook een knal ;)

De afgelopen weken was het elke avond wel een paar lekkere dreunen en af en toe een blok of cake. Maar sinds een paar dagen en helemaal sinds gisteren hoef je er maar op te wachten totdat het begint te schemeren en dan lijkt het wel of de hele regio los gaat!

Ik heb mijn vuurwerk ook binnen :D :D

Stak zonet een shock komt er een vrouw aan lopen en die zei: Wat is dit voor vuurwerk?
Toen ik antwoorde knalde die en de vrouw schrok zich helemaal rot :P
Stond op 3 meter afstand! Nou ik heb me lesje wel geleerd, die dingen knallen HEEL HARD

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan