Eerste knallen al gehoord?

Nu beginnen ze hier ook wat meer te stoken, paar mooie cake's kunnen zien, zal zo ook ff wat klein spul aansteken.

Hier gaat het ook al aardig te keer, pijlen, kleine cakes en los spul, slaap op een grote zolder met aan 2 kanten een dakkapel, waar mijn burau staat voor een groot raam, dus zie van alles de lucht in gaan, zelf ook al het een en ander getest, wat fontijntjes en enkele pijlen, :D word al aardig zenuwachtig zo

Valt dit jaar zwaar! tegen, voorheen hoorde je elk jaar tijdens de 1e verkoopdag de gehele dag wel al knallen en savonds al potten of single shot, dit jaar amper wat, heb een paar knallen gehoord toen ik mn vuurwerk ging ophalen, en bij een vriend thuis 1 effect van een potje ?? en vuurpijltje met leuk Crackling boeketje

Mijn broertje heeft een cake gezien en heel af en toe een knal. Moet zeggen dat het dit jaar toch meevalt, vorig jaar hoorde je de knallen constant.

heerlijk.
Net mensen bij mij in de straat 1 cake de lucht in knallen.
Direct daarna 5 cakes een paar straten verderop en toen nog 1 cake weer iets dichterbij ;)
Ging hier ff flink los ^^

Verder gewoon de gebruikelijke nitraatknallen :P

Gehoord en gezien...Ruim 10 cakes rond 6 uur gehoord...Echt ziek en de rest van de dag pijlen, nitraten en allerlei ander spul, sommige ook gezien, heerlijk:D

Het is hier zowat volop oorlog, om de seconde gaat er wel wat vuurwerk af!
Komt denk ik omdat hier nooit politie is, in het boerengatje.

Tis hier oud en nieuw :o
Der net om 8 uur was het om de 3 a 5 minuten een cake of goeie pijl de lucht in:)

Back
Bovenaan