Eerste knallen al gehoord?

Gisteren werd hier nog een lily magnolia oid afgestoken 's avonds. Weer een mooi gezicht :D Verder hoor je hier eigenlijk alle dagen wel wat knallen, soms zelfs echt zware dreunen :O De tijd komt er weer aan hehe

begin zomer vakantie is het hier al begonnen
en het word alleen maar meer.

gister middag noch kon het niet laten (4" epm cilinder salute) g*d wat klinkt dat

maar wat nitraten vlinder en langzamerhand beginne ook de cobra's en zo weer te komen.

vannacht ging hier zonder enige reden (was het echt niet) een super harde knaller af (echt jong ging harder dan cobra6) wil wel us weten welke gek zo iets tussen huizen afsteek rond halve 2 's nachts

Ik vindt het zelf te vroeg maar hoor elke dag wel wat nitraten of dat soort dingen.
en trouwens zou wel willen stoken maar als je geen vuurwerk over hebt van vorig jaar kom je ook niet ver!.

Hier is het vrij rustig, bij mijn vriendin (in Belgie) gaat er regelmatig een pijltje of cake de lucht in. Heerlijk!

vorige weekend was het goed raak denk 3 potten gezien en paar harde knallers gehoord ( waarschijnlijk cobra6 )

vannacht zag ik nog een pot, 2 vuurpijlen met crackling en ik hoorde nog 1 knal. Kwam allemaal uit dezelfde richting. Verder is het gelukkig nog rustig hierzo.

Hier gaat regelmatig in de buurt wel wat de lucht in.

Vrijdagavond een paar sierblokken op een verjaardag rijtje huizen achter ons en vanmiddag wat pijlen hoorde ik gaan.

Het is hier al levendig

Ook hier in de buurt is het al een hele poos raak, vooral losse knallen en af en toe een blokje. Eigenlijk gaat het hier het hele jaar wel door, er wonen veel liefhebbers in deze regio zullen we maar zeggen. Zojuist om 00.00u was er kennelijk weer eentje jarig want er ging een dik blok de lucht in kan ik je vertellen!!

De knallen zijn hier al een tijdje niet meer te horen, eerder in dit jaar was dat wel zo, meestal begint het na de herst te komen, altijd leuke vanuit je kamer wat pijltjes te zien vliegen. :)

Vandaag 4 knallen gehoord. Die 5 minuten na t vuurwerk kwamen. Althans, 1 salute/shell gezien, denk ik, vanochtend om half 8, erg rare maar mooie ronde bol met flits...En dus daarnet weer 2 knallen, niks gezien, wel exact zelfde geluid...:O

ik zag gister volgens mij nog een salute de lucht in gaan, ik zou niet weten wat het anders was. Was met een maat aan het chillen en we zagen een flits in de lucht en enkele seconden later hoorden we de knal.

Back
Bovenaan