Eerste gedachte op 1 januari!

Ik vind het altijd wel jammer dat het over is, maar ik vind zo een dag in het jaar wel meer dan genoeg.
Dan ben ik wel weer voor een jaar voldaan!

Daarna natuurlijk even de rommel buiten en eventueel binnen opruimen.
En dan weer de draad oppakken. Zijn echt wel andere dingen dan alleen vuurwerk, haha!

:cry:

Dat heb ik altijd. Duurt vaak maar een dag en pakken we de draad weer op...
Ook als het op de dag zelf slecht weer is geweest, wil ik nog wel eens wat op nieuwjaarsdag afsteken, maar dat heeft het voor mij gewoon niet... 31 december (oke goed voor de zeurpieten ook de eerste uurtjes van 1 januari :p) en anders gewoon NIET!!!

meestal word ik dan rond 10 uur wakker. met een wisselend gevoel.
Aan de ene kant baal ik dat het weer voorbij is, aan de andere kant ben ik ook weer blij dat ik er weer veilig doorheen gekomen ben. En omdat op 1 januari alle neven nichten ooms en tantes hierheen komen om het nieuwe jaar gezellig te vieren. Met de nodige alcohol :D

Inderdaad een erg dubbel gevoel, ik kijk uit mijn raam en dan zie ik een enorme hoop met lege kokers en batterij hulzen (mooi gezicht)! En dan denk ik 'Oeps' daar licht voor € 2,000.00 maar ieder jaar overtreft het goede gevoel mij en dan denk ik 'ik rook niet ik drink niet dus al dat geld wat ik over hou schiet ik lekker de lucht in'. Het mooiste is nog dat ik mezelf ieder jaar weer wil overtreffen zowel de show maar ook de hoeveelheid!

Groetjes...

Ene kant weer zeer balen dat het voorbij is. Maar aan de andere kant kan ik weer uitkijken naar de zomer! Ook altijd lekker! En weer rustig aan gaan sparen voor me vuurwerk.

1e gedachte ? ... Zo was me weer een mooi dagje/nachtje ... op naar Fallas :D ... De tijd dat ik me "*****" voelde is inmiddels wel voorbij !

ik denk wakker worden
effe nog naar buiten kijken wat er over is van de troep
nog effe het vuurtje aanwakkeren tot alles tot as verbrand is:D
en daar na een heerlijk koppie soep met stokbrood
en dan in de avond nog beetje na knallen
en met me meisje heerlijk op de bank hangen

Back
Bovenaan