Richardus
VWC lid
En weet je wat nou het absurdste is? En ik citeer even uit het topic waar dit nieuws het eerst naar buiten kwam:
Los van het marktechnisch dubieuze 'vertrouwelijke' overleg met Broekhoff: er is door overheidsinstanties toestemming voor gegeven! Het is geruime tijd onder de loep genoemen voor er uitsluitsel was en door die overheidsinstanties bij een vergadering met diverse importeurs overlegd! En nu zou een Vliegende (?) Brigade daar tegenin willen gaan? Succes, zou ik zeggen want zo'n staaltje slechte interne communicatie en onderlinge afstemming scoort in de politiek gewoonlijk aardig slecht...
De technische afdeling van Broekhoff is al sinds 2011 bezig met de haalbaarheid van deze producten en of deze al dan niet zouden mogen volgens de nieuwe regelgeving. We zijn dit jaar vertrouwelijk in gesprek geweest met de bevoegde overheden het heeft dan ook geruime tijd geduurd voor er uitsluitsel was. Helaas is op een vergadering met diverse importeurs hier wat over gezegd door de overheid waardoor wij als Broekhoff deze unieke items niet als enige zullen hebben.
Los van het marktechnisch dubieuze 'vertrouwelijke' overleg met Broekhoff: er is door overheidsinstanties toestemming voor gegeven! Het is geruime tijd onder de loep genoemen voor er uitsluitsel was en door die overheidsinstanties bij een vergadering met diverse importeurs overlegd! En nu zou een Vliegende (?) Brigade daar tegenin willen gaan? Succes, zou ik zeggen want zo'n staaltje slechte interne communicatie en onderlinge afstemming scoort in de politiek gewoonlijk aardig slecht...
Laatst bewerkt: