Eerbekenaar met 160 nitraatbommen aangehouden

ylke

VWC lid
EERBEEK De politie heeft in de nacht van maandag op dinsdag een Eerbekenaar aangehouden die 160 nitraatbommen in zijn auto had.

Het illegale vuurwerk is in beslag genomen.

Agenten vonden het vuurwerk rond 1.30 uur bij een controle op de Händelstraat. De bestuurder, een 21-jarige man uit Eerbeek, had tevens een vlindermes op zak. Het mes is ook in beslag genomen. Het vuurwerk wordt vernietigd. Tegen de bestuurder wordt proces-verbaal opgemaakt.

Bron

als iemand zich ermee kan gedragen zou het geen probleem moeten zijn.

Dat is nu juist net het probleem, als er niet zoveel gesloopt zou worden weet ik zeker dat de heksenjacht vele malen minder zou zijn. Het gaat mis bij het gebruik van de knallers! Maar goed dat is een opendeur.

Een vlindermes draag je niet bij je om een appeltje te schillen, dit is gewoon verboden wapenbezit.
En nitraat "bommen" bestaan niet.

Dat is nu juist net het probleem, als er niet zoveel gesloopt zou worden weet ik zeker dat de heksenjacht vele malen minder zou zijn. Het gaat mis bij het gebruik van de knallers! Maar goed dat is een opendeur.

Dat denk ik niet. Want de afgelopen jaren is ieder jaar minder gesloopt maar de jacht lijkt elk jaar wel meer en strenger te worden.

Back
Bovenaan