Een knal batterij alle schots tegelijk?

Houd toch op met zeuren! Steeds weer die verkeerde interpretaties bij die 'afgekeurde' Marijn artikelen! :angry: Er kan dit jaar geen nieuwe voorraad in China besteld worden, maar de huidige voorraad mag gewoon verkocht worden! Als jij je dealer los kan kopen van de Hoogmoed, krijg je van mij een staande ovatie! Er is nog flink wat op voorraad. Dat gaat er met de voorbestellingen zeer waarschijnlijk niet doorheen. Dus: gewoon voorbestellen die Hoogmoed!

Ik denk dat er buiten de Hoogmoed nog een batterij is die in aanmerking zou kunnen komen (mits hij ooit weer terug komt in het assortiment) dat zou de Master Blaster zijn van Original Fireworks. Het is wel een waaier die komt uit Belgie en al een jaar niet meer te koop is. Hij is overigens ook maar heel even in de verkoop geweest zo ver ik weet om de reden dat hij veel te snel ging.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Op deze film is hij trouwens wel heel slecht. Ik heb hem ook meegemaakt en toen knalde hij net zo hard als een normale knalbatterij (als Nitrate Cake of Patriot Launcher).

Oke hij jast niet in een keer alles eruit ,
Maar een cake die er zeker dichtbij komt qua alles eruit rammen is toch wel de:
Mega Boost van Wolff.

Zelf afgelopen jaar ook geschoten en het is een heerlijk escalatieblok met een vrij korte tijdsduur en de knallen doen absoluut niet onder voor die van de SS.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ook een aanradertje (trap er ook niet alles in een keer uit maar komt in de buurt)
10 x een dik salvo met een fluiter ertussen,
De asian thundercake van GBV:

+ YouTube Video

en wat quickfuse doet wonderen:p

De hoogmoed gaat echter harder naar mijn mening en is ook nog eens legaal :). De mine onder de Mjolnir is echter wel geniaal :D.

De hoogmoed gaat echter harder naar mijn mening en is ook nog eens legaal :). De mine onder de Mjolnir is echter wel geniaal :D.

wat jij zecht weet ik zo net niet!
Heb ze bijde gehad zoon 4 dagen terug:p
En kwa knal vond ik ze even hard en even veel intensiteid hebben.
de Mjolnir wint omdat die een dikke mine er bij geeft!

Back
Bovenaan