• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Edruco] Lady Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat men zich hier nog steeds afvraagt waarom ze niet bij edruco te vinden zijn en waar ze dan wel worden verkocht, zal ik het nog maar een keer vermelden. Deze knallers worden geproduceerd in opdracht van, geïmporteerd door en verkocht bij Salon Roger in Maaseik. De succesvollere producten van Salon Roger zijn doorgaans ook bij Loots te verkrijgen.

De prijs bij Salon Roger zou dit jaar 7,50 euro zijn. De 5,- euro van afgelopen jaar was een introductie prijs. Bij Loots en eventuele andere winkels kan de prijs iets hoger zijn.

Aan denken hebben we niets, kom met feiten!

Deze knaller gaat iets zachter dan de Mammoth, maar desondanks is het een aanrader!

Aangezien ik de mammoth niet heb gehad kan ik niet 100% betrouwbare feiten op tafel leggen :wink:
Mja aangezien de ladycracker bijna de hardste legale knaller is op de belgische markt, en het prijsverschil tussen the Mammoth en de Ladycracker ontzettend groot is, lijkt het me dat de keuze al vrij snel is gemaakt :rolleyes::D

hallow

gaat deze bijv ook harder dan een toffee vlinder?
want als dat zo is koop ik deze in plaats van toffees:P
alvast bedankt

actaaaaajon

Laatst bewerkt:
hallow

gaat deze bijv ook harder dan een toffee vlinder?
want als dat zo is koop ik deze in plaats van toffees:P
alvast bedankt

actaaaaajon

Als je het topic had doorgelezen had je dit gevonden...:

Geweldig deze dingen, evenhard als een toffee. Wat mij vooral opviel was die flits die hij 's avonds gaf, beste flits van de knallers die ik had. Ook viel mij op dat soms de huls nog intact bleef, maar toch gaf die een rotklap.

Dezelfde knal als een Toffee, maar dan veel goedkoper! Toppers!

deze staat er bij loots en salon roger allebefie niet meer op
is dit toeval of zijn ze gewoon uit de handel genomen?

deze klappen inderdaad erg goed, vorig jaar paar pakjes van mee genomen, hij vertelde me dat er andere vlinders in zaten, dan dat de verpakking aangaf. en dat de prijs nog wel hetzelfde was. en dus vond k ze voor die prijs en kwaliteit erg goed! maar ben bang dat hij ze dit jaar niet verkoopt, of met de juiste vlinders erin.:(

Laatst bewerkt door een moderator:
deze staat er bij loots en salon roger allebefie niet meer op
is dit toeval of zijn ze gewoon uit de handel genomen?

Loots vertelde mij in juni dat hij deze knallers had opgekocht bij de groothandel.
Als deze op zouden raken, en ze nog terug zouden komen, dan zou de prijs een stukkie hoger liggen.
Verder weet ik niet of dat ze nog terugkomen, daar kreeg ik geen duidelijke bevestiging bij de heer Loots van.

Laatst bewerkt:
Ik had in een ander topic volgens mij van

"THE mammoth" gezegt pfff de goeie knallers komen in bels.
Maar voor een +++ duure prijs dat neem ik terug.
Deze zijn net zo hard als toffee hele goeie flits voor maar
Zon prijs fantastische

Aan jullie reactie's te horen een "Must have".
Ik ga rond de herfstvakantie richting baarle, grote kans dat ze er dan gewoon zijn? Want aan jullie reactie's te zien zijn ze alleen bij loots vergrijgbaar.

Kas.

Salon Roger en loots, dus als jij naar baarle gaat moet jij naar loots ja.
Maar je hebt wel kans dat je wat duurder uit bent, omdat hun het van SR overkopen.

Qua prijs-kwaliteit verhouding toch wel 1 van de beste knallers op de Belgische markt.

Filmpje van afgelopen oudjaar:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

lekkere knal toch nog voor zo'n klein dingetje! en lekker muziekje,off topic: iemand idee hoe het nrtje heet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan