Edition One @Red Salute

Hier kan ik de zelfde reactie achterlaten als bij de blauwe versie. Weer 2 verschillende filmpjes die totaal niet overeen komen.

Hier kan ik de zelfde reactie achterlaten als bij de blauwe versie. Weer 2 verschillende filmpjes die totaal niet overeen komen.
In het verleden had Katan ook zo'n rare actie.
Was toen dat de winkeliers een voorbeeld video kregen waarbij ongeveer de zelfde effecten te zien zijn. Hier door konden de winkeliers beslissen of ze deze boxen in hun assortiment wilde. Deze beelden mochten ook niet naar publiek uitgelekt worden, is toen wel gebeurt.
Later dat jaar kwamen ze met officiële product video's.
Dat gebeurde met b.v. Untamed.

Zal hier precies het zelfde verhaal zijn.

Duidelijk misleiding met het eerste filmpje. Man man man, Katan heeft het dus nog steeds niet afgeleerd. Je betaald verdomme echt een fortuin aan één zo'n box. 120 euro zou het eigenlijk moeten zijn, 86 shots, dan denk je dat het hier om minimaal 25mm en zelfs ook nog 30mm in zou zitten. En nu komt de aap uit de mouw, jeetje wat een oplichterij. Ze zouden nu toch wel heel veel mailtjes gaan krijgen want ik weet zeker dat geen enkele freak hier, die het heeft gekocht, het hierbij zou laten. Ik zou in ieder geval meteen gaan annuleren.

Deze ook live gezien 2 dagen geleden, erg leuke glittering tails!
vrij harde burst, prima spreiding (niet mega ofzo), heerlijk tempo!

prima doosje dit

Het lijkt wel of deze in de funke fabriek is gemaakt..
Exact hetzelfde gefilmd en geluid als de luypears 100shots blokken destijds

Net als de Edition Two die ik had een prima bakkie. Had hem voor 7 tientjes en vind dat wel echt de max voor deze cakes als ik heel eerlijk ben.

Ik vond de burst van de Edition's wel echt hard. We hadden meerdere keren het autoalarm een straatje verderop te pakken. De thema kleuren kwamen wel redelijk terug, al vond ik de blauwe een beetje magertjes. Verder ligt het tempo mij iets te hoog, ze hebben niet mega veel shots waardoor het snel voorbij is.

Back
Bovenaan