robdegekste
VWC lid
Net dikke order geplaatst alleen nog geen bevestiging gehad, kan dit kloppen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hoi rob ik heb inderdaad je order binnenNet dikke order geplaatst alleen nog geen bevestiging gehad, kan dit kloppen?
als je je legitimatie mee neemt komt alles altijd goed maar ik ga zorgen dat je als nog een afhaalbewijs krijgtNog niks ontvangen maar komt wel goed, als k 28dec alles maar heb.
als je je legitimatie mee neemt komt alles altijd goed maar ik ga zorgen dat je als nog een afhaalbewijs krijgt
Heb gisteren ook bij jullie besteld en ook nog geen ontvangst bevestiging gehad, maar zal vast wel goed komen. Echt top dat je bij jullie ook gratis vuurwerk bij krijgt bij de golden power, garden of eden en de China by night, geen enkele andere winkel doet dat namelijk, daarom heb ik bij jullie besteld.![]()
nee dit jaar blijft het bij deze collectie en volgend jaar kijken we weer verder.gaan jullie ook nog Hardix verkopen ?
Hoi rob ik heb net de programmeur weer een mailtje gestuurd dat hij jou een afhaalbewijs stuurtNog niks ontvangen....
ik kreeg net een bericht
dat het afhaalbewijs bij hem als spam binnen kwam
heel vervelend
Dat is mooi om te horen daar doen wij het voorDat was ik inderdaad. Dus check even je spambox mocht je er geen binnen krijgen! Mooie bestelling geplaatst bij Ed. Royal is goed vertegenwoordigd met de Golden Power, New Moon en China by Night. Ik ben benieuwd! Goed contact gehad met Ed en goede service geleverd. Tot dusver dus bijzonder tevreden!
Dat gaat een mooie jaarwisseling worden :-D
ik kreeg net een bericht
dat het afhaalbewijs bij hem als spam binnen kwam
heel vervelend