Ed Raket Vuurwerk Apeldoorn

Dit is allen nog maar de site met de zena produkten zelf maak ik ook nog een webshop en daar komen alle merken in zena royal rubro en ook nog een heleboel opruiming
maar dat duurt nog even voor dat die klaar klaar

Ziet er erg goed uit Ed!
maakt het nog uit via welke site er besteld word? ivm gratis vuurwerk/kortingen?

Op de zena site staan natuurlij alleen producten van Zena.
Ook hebben ze nou een nieuwe lijn burn it die lijn is alleen via de zena site te bestellen, komt dus niet op de andere site (www.edraketvuurwerk.nl) en komt ook niet in de winkel.
Ook bepaalde actie artikelen kunnen alleen daar besteld worden.
Het gratis vuurwerk word bij allebei het zelfde
voor kortingen en andere gratis producten valt bij grote bestellingen altijd te praten, maar dan kan je beter in de winkel langs komen vanaf 6 december,of even een mailtje sturen.
gr Ed

Vanavond is de demo van royal,
helaas kunnen wij er niet bij zijn maar ik weet zeker dat het top gaat worden.
kan niet wachten om morgen alles te lezen op het forum
Iedereen wie wel gaat vanavond heel veel plezier

Vanavond is de demo van royal,
helaas kunnen wij er niet bij zijn maar ik weet zeker dat het top gaat worden.
kan niet wachten om morgen alles te lezen op het forum
Iedereen wie wel gaat vanavond heel veel plezier

Het. zal zeker mooi worden maar er worden nog geen nieuwe producten geschoten als ik goed geinformeerd ben

Het. zal zeker mooi worden maar er worden nog geen nieuwe producten geschoten als ik goed geinformeerd ben
nee vandaag worden er alleen oude produkten geschoten vooral voor mensen wie er nogniet bekend mee zijn
in november worden alle nieuwe produkten geschoten
maar het is gewoon mooi vuurwerk ik had er graag bij willen zijn

Heavy legend serie die hebben we al
ik vond zelf de event addicted to gold
event box 6 elements
eventbox immortal gold
event triple treasure
razor
De mooiste
ik moet keuzes maken we kunnen niet alle cakeboxen nemen worden er teveel
Maar ik wil wel de goed keuzes maken.

als het gaat om de blokken van rubro dan zou ik de razor en de raptor nemen. Misschien immortal Gold, maar ik zelf vond deze tegenvallen in vergelijking met de demo en de straat.
De event 4 seasons doet het ook nog steeds goed. Dus dit zou ik ook overwegen.

Als het gaat om blokken van royal dan zou ik royal celebration, horizon of holland(als je die nog kunt krijgen, denk het niet) en de garden of eden doen. De andere heb ik nog geen filmpje van gezien dus daar kan ik niets van zeggen.
greetzzz

Kijk daar heb ik wat aan dank je wel
de horizon of holland hebben we ook al
Wij hebben te veel leveranciers om alle blokken te nemen dan staat de winkel vol haha

Persoonlijk zou ik ook gaan voor de Raptor, Razor, Imm Gold, 6 Elements, Addicted to Gold en 4 Seasons, de Royal blokken hebben jullie al zie ik.

Back
Bovenaan