Eco Rocket [Vuurpijl]

Ik las toevallig vanavond een stuk over Cafferata, maar zij produceren AL hun producten met gerecycled papier! Op zich natuurlijk hartstikke goed, maar het klinkt voor mij nu al helemaal stom als een commercieel tintje wat niks met het milieu te maken heeft.

Ik las toevallig vanavond een stuk over Cafferata, maar zij produceren AL hun producten met gerecycled papier! Op zich natuurlijk hartstikke goed, maar het klinkt voor mij nu al helemaal stom als een commercieel tintje wat niks met het milieu te maken heeft.

Ik verwijt Cafferata niks
Maar ik denk dat de vuurwerk fabrieken veel gerecycled papier gebruiken.
Ik heb wel eens cakes gezien waar karton met tekst tussen de tubes zat.

Ik vind dit wel wat hoor.. staat gewoon 78 gram op de site. Wij snappen natuurlijk dat we in NL maximaal 40 gram mogen in een pijl, maar de ‘gewone’ klanten waarschijnlijk niet..

90B52F78-8EFC-455A-B57C-747BAD368C26.jpg

Prachtige effecten! Wel van "enige echte cobra" Cafferata...dus komt wat hypocriet over om dan ook met eco-spul te komen. Maar misschien, nu die marktverziekende prut is afgekeurd, zou aanschaf hiervan ze moreel de juiste richting wijzen?

Eindelijk de RocketBoom 2.0! Speciale effecten heb ik persoonlijk wel wat voor over en dit is een perfect voorbeeld. Eens kijken of ze bij de lokale dealer te koop zijn om er 2 mee te pakken, bevallen ze goed dan worden het meer volgend jaar.

Ik kwam deze pijl onlangs in een bunker tegen en heb uiteraard een foto gemaakt. Doordat deze vuurpijl compleet van karton en hout is gemaakt en daardoor geen plastic bevat, heeft deze pijl een onderscheidend uiterlijk. Daarnaast zijn de resten geheel biologisch afbreekbaar. Ik vind het een mooi alternatief en op het productfilmpje ziet het er erg goed uit. Kijk alvast uit naar de straatfilms.

Screenshot_20191227-164922_Gallery.jpg

had 2 setjes gekocht, het idee staat me wel aan. Op zich prima pijlen maar zou het voor dat geld niet nog een keer doen.
Had ook de 10 freestyle rockets van vuurwerktotaal en die gaven toch een stuk meer waar voor het geld.

Eens met hierboven. Wij hadden 1 setje en in de vooravond gestookt. Helaas was het dat moment zeer mistig waardoor behalve de mooi uitgewerkte ring weinig te zien was. Op zich een prima idee met dat karton, mag wel wat van de prijs af.

Vind de burst mooi klinken en het effect ook goed, de sprijding is niet zo breed maar toch goed! Als je er dan weer veel voor betaald is het zonde.

Back
Bovenaan