Eccentric shots

Het geluid wat je hoort is denk ik geen kruit,maar stukjes klei uit de bodem.
En ook al is het wel wat kruit,is het zo weinig dat dit geen gevaar zal opleveren.

Heb ook een eccentric shot waarbij de inhoud los heen en weer beweegt. Ook het kruit hoor je van links naar rechts schuiven. Ik steek hem voor de zekerheid maar even op een ruime plek af.

Kwam erachter dat de bovenste stop naar boven was geschoven. Heb ze gewoon teruggeduwd en zitten nu weer zoals het hoort. Kies trouwens ook wel voor wat ruimere plek.

Ik zal hem vanavond even open maken. En als het idd de stop is, deze terug duwen. Zolang het meeste kruit zich onder de tube bevind zal deze wel goed de lucht in gaan.

Ik zal hem vanavond even open maken. En als het idd de stop is, deze terug duwen. Zolang het meeste kruit zich onder de tube bevind zal deze wel goed de lucht in gaan.

Is bij dit soort producten idd nooit verkeerd dat preventief te doen, zou naar zijn als ie net de buis uit plopt en op straat uit één springt.

Heb bij orthen wel gelukkig uitgeleverd gekregen daar waar ik eerder las dat ze problemen hadden hiermee.

Ik zag een karton op de planken bij Arentz staan, maar was blij dat ik die niet hoefde mee te zeulen, maar het in tassen kreeg.

Vraagje, is het mogelijk om dat voetje weg te halen of zorg ik er dan voor dat de lanceringskracht wordt verminderd? Ik wil helemaal dat voetje niet omdat ik ze in een waaier wil schieten.

Ik zag een karton op de planken bij Arentz staan, maar was blij dat ik die niet hoefde mee te zeulen, maar het in tassen kreeg.

Vraagje, is het mogelijk om dat voetje weg te halen of zorg ik er dan voor dat de lanceringskracht wordt verminderd? Ik wil helemaal dat voetje niet omdat ik ze in een waaier wil schieten.

Kijkend naar de Fall Out, daar zit een flinke prop stopkruit onder in, kan mij niet voorstellen dat de Eccentrics dat niet hebben.
Overigens wil ik je niet aansporen om vuurwerk uit elkaar te halen.

zelf ook het probleem met het kruit. had hem uit elkaar gehaald om te kijken. later had ik een sick 6 uit elkaar gehaald en hier lag ook kruit op die laag. ik stak de sick 6 af en hij ging gewoon goed. daarna stak ik de eccentric shot af en die ging ook goed.

zelf ook het probleem met het kruit. had hem uit elkaar gehaald om te kijken. later had ik een sick 6 uit elkaar gehaald en hier lag ook kruit op die laag. ik stak de sick 6 af en hij ging gewoon goed. daarna stak ik de eccentric shot af en die ging ook goed.

Naar mijn weten fugeert het voetje enkel voor de stabiliteit.

Back
Bovenaan