Eccentric shots

Dit klopt niet.
Men mag 4gr gebruiken.

2gr op perchloraat basis.
4gr op nitraat basis.

Verder is de test bij F3 op 25mtr afstand en die van F2 op 8mtr

gr
Marchel

Dit klopt wel, maar ik bedoelde dus enkel perchloraat flash voor het gemak van de uitleg. In categorie 3 is dit 4 gram ( of 8 gram nitraatgebaseerde flash ) en in categorie 2 is dit 2 gram perchloraat of 4 gram nitraatgebaseerde flash.

In Nederlandse F3 is dit dus het maximale flash inhoud van F2 en wel de maximale effectlading van F3.

Wat ik niet wist is dat de DB test van een grotere afstand werd gehouden bij de NL singleshots ( ik dacht dat hier ook een beperking op zat ). Hierdoor kan het dus met 2 gram perchloraatflash / 4gr nitraatgebaseerde flash nooit worden afgekeurd op het aantal DB. Dat was ook wel te merken want de burst was daadwerkelijk harder dan bij alle NL cakes.

Dit klopt niet.
Men mag 4gr gebruiken.

2gr op perchloraat basis.
4gr op nitraat basis.

Verder is de test bij F3 op 25mtr afstand en die van F2 op 8mtr

gr
Marchel

Is dat dan ook de max per product/cake of per tube? In het eerste geval is het meteen duidelijk waarom de eccentric shots alleen als single shot gaan:)

Maar dan speelt Evo het nu slim uit, want nu hebben ze de naam 2 inch display shells. Gezien het zoontje vast wel naar youtube etc kijkt denkt ie pap die wil ik ook die dikke shells! Toch zal het wel heel erg vet zijn van Evo als hier gewoon een 12 stuks verpakking van komt met verschillende effecten. Dan neem ik er hoe dan ook 2 verpakkingen van :D

Zegt pap laat is zien zegtie dat is vet! Vervolegns een cakebox voor dat zelfde geld en dan is dat ook vet dus dan gaan ze er nog meer weg haha. Ik snap wel wat je bedoeld maar ik denk hoe dan ook als de prijs over de 50 gaat het lastig wordt de niet freak dit product massaal te laten aanschaffen. Het is ook maar een gedachte ik ben geen exper hierin. Vuurwerk is wat dat betreft zoiezo niet te volgen als ik soms zie wat er heel goed verkoopt dan denk ik van hoe dan!!??? Maarja miss toch andere kijk als pyro t.o.v december volk

Vuurwerk is wat dat betreft zoiezo niet te volgen als ik soms zie wat er heel goed verkoopt dan denk ik van hoe dan!!??? Maarja miss toch andere kijk als pyro t.o.v december volk
Dat heb ik ook. Met betrekking tot de Eccentric Shots. Deze heb ik onder andere al afgestoken in de avonden voor oudejaarsavond. Toen vond ik ze al ongekend goed presteren en ben ik gelijk op zoek gegaan naar meer van deze producten. Uiteindelijk bij Beekhoven Bikes in Amsterdam terecht gekomen waar de eigenaar na telefonisch contact een doos apart heeft kunnen zetten voor mij, de laatste exemplaren die nog vrij waren. In de rest van de omgeving (bijna 10 dealers in Zuid Holland, Utrecht en Noord- Holland gebeld) waren deze overal uitverkocht. Maar zo kwam ik in Amsterdam terecht op 31 december in het begin van de middag. De (best kleine) winkel stond helemaal vol met gezinnen en ik heb de gekste bestellingen voorbij zien komen. Producten waarvan ik nooit zou verwachten dat deze goed zouden lopen.. Ze verkopen daar een paar producten van Evolution Fireworks waarvan er nog maar 2 beschikbaar waren en de rest van het assortiment bestaat uit de collectie van Broekhoff Vuurwerk. Nu weet ik dat in veel van hun producten weinig kruitinhoud zit maar toch professioneler ogen dan dat ze daadwerkelijk zijn. Als warme broodjes gingen ze over de toonbank! Ook de pakketten waren niet aan te slepen..

Nee daar zit het hem inderdaad niet in. De afwerking was bij allen gewoon goed. Ik had die van Broekhoff Vuurwerk, de Zena Shell Kit, The Junk natuurlijk. Buiten die van Broekhoff Vuurwerk om waren dat allemaal toppers, echt grandioos. Meer plezier in gehad dan de grotere cakeboxen.

The Junk kostte 2 euro in Noordwolde, maar ongeveer €3,- tot €5,- in de voorverkoop doordat dit een uitlopend product was. Deze kostte voorheen uit mijn hoofd €5,50 per stuk. De Eccentric Shots in de voorverkoop €15,- per 3, ook €5,- per stuk dus. De Zena Shell Kit was in de voorverkoop ook rond de €15,- per set van 3, wederom €5,- per stuk. Laten we uitgaan van die prijs, dan zou een set van 10 stuks inderdaad €50,- gaan kosten in de voorverkoop. Adviesverkoopprijs waar ik meer op doelde zou dan rond de €70,- liggen? Ik zou er vrede mee hebben. Dan zou de prijs vergelijkbaar met de Evo Bomber zijn en is het afwegen, ik denk dat de liefhebber er ook een goed assortiment singleshots bij zou willen hebben.

Zeker weten! En een set van 10 voor 50 euro, Doe mij maar 10 setjes om mee te beginnen :yes:

Dit waren heerlijke dingen inderdaad, best knap aangezien mijn verwachting heel hoog was is deze toch overtroffen. Wat ik niet snap is dat hier geen voetjes aanzitten, voor een adviesprijs van 20 euro mag je dit toch wel verwachten.

Hoeveel zitten er in een karton ?

Hehehe iedereen aan een karton dit jaar :D Ook ik ga me er zeker aan geloven! Ik stop liever budget van een cakebox in een projectje met deze parels. Een bierkrat is daar echt perfect voor, al kunnen er daar 'maar' 24 in.

Hehehe iedereen aan een karton dit jaar :D Ook ik ga me er zeker aan geloven! Ik stop liever budget van een cakebox in een projectje met deze parels. Een bierkrat is daar echt perfect voor, al kunnen er daar 'maar' 24 in.

Beetje doorzuipen en je hebt zo 2 of 3 kratjes:)

Zeker weten! En een set van 10 voor 50 euro, Doe mij maar 10 setjes om mee te beginnen :yes:

Wil totaal geen doemdenker zijn en denk ook echt wel dat er wellicht zon setje komt, alleen voor de normale consumenten zijn 10 van deze single shots voor 50 euro niet intresant, wel een setje van 3 voor 15 a 20 euro.

Wil totaal geen doemdenker zijn en denk ook echt wel dat er wellicht zon setje komt, alleen voor de normale consumenten zijn 10 van deze single shots voor 50 euro niet intresant, wel een setje van 3 voor 15 a 20 euro.

Mijn reactie was slechts een reactie op Big Ben zijn post. Zal mij een worst wezen met hoeveel ze in een pakje zitten, Ik koop ze toch wel :biertje:

Back
Bovenaan