Eccentric shots

Ik had deze per ongeluk verkeerd om aangestoken, maar had nog net genoeg tijd om de tube te draaien.
Effect was prima, maar voor de veiligheid zou een voetje niet misstaan.

Laatst bewerkt:
Miste inderdaad ook het voetje. Ook bij de showtails trouwens. Maar een plankje en en lijm doet wonderen! Vond de effecten echt wel goed. De ene beter dan de andere. Maar volgend jaar komen ze weer hoor!!!

Ik had deze en de junk en zen shellkit.

Alle 3 goed in hun eigen ding,
Zena shellkit was wellicht net iets feller kwa burst maar effect is wat kleiner/compacter.

Junk en excentric zijn gelijkwaardig maar evo krijgt toch een puntje extra vanwege de variatie in effecten en de mine erbij :)

Laatst bewerkt:
Gisteravond eerder op de avond toen ik pas 1 van deze Jongens afgestoken had, vond ik de zena Shell kit beter gaan dan deze, maar na een paar stuks gestookt te hebben van de eccentric, was niets minder waar. Deze gingen ook als een raket

Had deze samen met de Junk en Zena shell kit en doen elkaar weinig onder.
Aangezien de Junk niet meer te krijgen is en ik eccentric goedkoper kan krijgen dan de Zena shell kit, is dit de winnaar geworden.

Meerder excentric Shots + The junk op het einde als je goed oplet.

The junk oogt wellicht net iets kleiner

Ik zou ze ook graag met voetjes zien. Mooie dingen maar er vielen er bij mij 2 om terwijl ze wel echt op een vlakke ondergrond stonden.

Back
Bovenaan