EaStar

Wel 5 euro duurder. Twijfelde er vorig jaar al aan, maar een dergelijke prijsverhoging op 1 product betekent voor mij een njet.

Ondanks dat het voor Nederlandse begrippen een cake is die goed doorramd. Dat moet gezegd worden.

Ja, een prachtig ding, puur door het geweld. De rode peony's zijn werkelijk zeer fel, prachtig gezicht, daarna volgen er nog enkele andere effecten, ook een pluspunt.
Toch is de prijs hoog te noemen, voor sommigen zeker té hoog, maar voor diegene die geweld wilt in de straat en daar wat voor over heeft, dan is dit zeker een must have, geheid aandacht met deze cake. :D

Ik vind dat deze cake zeker aan te raden is, maar voor een dergelijke prijs zal ik hem niet aanschaffen. Heeft te maken met het feit dat ik de crackling mis op het einde van de cake, ik had met dit tempo graag wat crackling als afsluiter gehad.

de eastar gaat door "produktiefouten" uit de collectie:

een tip aan hardix:

kijk naar Beko die super snel de sky screamers "vervangt" voor de jetstream.

want de eastar was naar mijn mening de beste cake van hardix, misschien zelfs wel 1 van de beste cakes van alle 500 grammers.

laat hier zo snel mogelijk een waardige opvolger voor komen!

de eastar gaat door "produktiefouten" uit de collectie:

een tip aan hardix:

kijk naar Beko die super snel de sky screamers "vervangt" voor de jetstream.

want de eastar was naar mijn mening de beste cake van hardix, misschien zelfs wel 1 van de beste cakes van alle 500 grammers.

laat hier zo snel mogelijk een waardige opvolger voor komen!

hahaha niet alleen de eastar gaat eruit , maar de hele first class collection gaat eruit ( geloof ik ) .

Dit jaar had iemand in de straat er nog een stuk of 3. Eentje hiervan sloeg door, die was binnen 10 seconde leeg:D. Dat was wel ff heel mooi om te zien, haha.:cool:

Back
Bovenaan