Earth [Ass.]

Filmbeelden van de serie "Earth singleshots". Het eerste exemplaar staat er niet goed op, maar bij de overige krijg je een goede indruk. Er zaten zeker een paar mooie bij, maar ook een paar minder spectaculaire. Oordeel zelf:

[m]http://vimeo.com/7418231[/m]

Groetjes,
Cameo

Ben toch wel erg benieuwd naar Short Circuit... is dat om ons lekker te maken ofzo, eerst de kleintjes laten zien.

... eerst de kleintjes laten zien.
Ach, wie het kleine niet eert ... :D Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik dacht aanvankelijk ook dat we alle single shots gingen testen. Maar eens kijken of we die nog voor oudjaar ergens in aktie kunnen zien.

Cameo

Prima singel shots!

ben zeer tevreden over de voorgemonteerde shells die erin zitten, maakt het inderdaad toch een stuk ronder.
Nu nog een filmpje van de 2'' :wink:

Vond ze niet echt goed, evenals de short circuit zaten er wel wat leuke effecten tussen maar het was niet "wauw". Volgend jaar haal ik voor dat geld wel een leuke cake want de effecten zijn vaak niet veel groter als van een goede cake.

Vond ze niet echt goed, evenals de short circuit zaten er wel wat leuke effecten tussen maar het was niet "wauw". Volgend jaar haal ik voor dat geld wel een leuke cake want de effecten zijn vaak niet veel groter als van een goede cake.

Ben het helemaal met je eens, Kevin. Vond ze zelfs zwaar tegenvallen!
Vond de boeketten matig en de Crackling was niet eens hard. Nee, volgend jaar niet meer voor mij. Koop voor dat geld wel iets leukers!

De grote teleurstelling van dit jaar.
De boeketten waren klein, zeer zwakke burst, ze vielen me echt erg tegen.
Vergeleken met het "test" filmpje van nick.

Bij deze nog een filmpje van Earth B:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kon ze hier niet krijgen; kreeg in de plaats daarvan het assortiment "Fear" geleverd, maar ik vermoed dat dit van hetzelfde nivo was. Aardig, maar niet meer dan dat en zeker geen aanrader. Maar wel beter dan Short Circuit.

Ik ga er, zodra het donker is straks, 1tje afsteken en dan zal ik het ook filmen :)
Ik denk dat ik ga voor E: Red peony & silver palm:rolleyes:

EDIT:

Hier is 'ie dan :D
Vond hem best wel mooi, ging lekker hoog en gaf een leuk effect!

(sorry voor de boomtakken die een beetje hinderen in het filmpje)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:

Ik ben het hier helemaal mee eens..

Je quote een reactie van ruim een jaar geleden (jan 2010), maar wat jou betreft zijn ze dus niet verbeterd? Persoonlijk zag ik wel duidelijk verbetering namelijk, dus ben benieuwd naar jouw ervaring.

Je bedoelt waarschijnlijk 2 jaar? we leven nu in 2012, de poster voor jou refereert aan een post geschreven in 2010!

Back
Bovenaan