[Dynasty] Wasp

Ik Hou totaal niet van wespen daardoor woord mijn humeur ook steeds slechter.

Maar Wolf komt met de oplossing leuke wespen met een leuk geluidje en een leuk prijsje:D

Ik zocht, en vond 'm niet. Maar jij wel, Fred! Dank!

Hij komt hier eigenlijk minder goed uit de verf dan op de demo. En tel ik nou wel 25 schoten? Voor m'n gevoel wéér niet... m'n gevoel... zal 'ns tellen. Maar voor die prijs, en met leuke korting, ga ik 'm wel even meenemen. Zo'n hummer is leuk in stille uurtjes. Toch gek dat het zo moeilijk te produceren is, dat er geen consistentie in het effect te bereiken is...

edit: ik heb geteld, met vingers en al, en telde er 14....

Richard, je zal van je aanschaf geen spijt krijgen, dat beloof ik je.
Ik tel ook niet het beoogde aantal schoten.
Maar los daarvan een prima cake.
Hummereffect vorig jaar door Marijn geintroduceerd, en nu nemen meerdere importeurs dit effect op in hun cake,s.
Zowel stand-alone of in een show een zeer apart effect, wat goed klinkt en ook wel tot hilariteit bij de omstanders kan bezorgen omdat het zo apart klinkt

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nog een filmpje van de Wasp. Met 3 tegelijk klinkt het toch leuk hoor die hummers. Voor de liefhebbers een leuke pot.

Vanavond gezien, nee, ben niet overtuigd, vond de hummers kort en niet goed qua geluid. Prijs is niet hoog, maar dan nog ga ik er niet direct voor na deze demo.
Film van Rijswijk vond ik het beter overkomen.

De hummers waren niet al te lang maar ik vind het op zich een leuk cakeje. Wil je echter echt goede langdurige hummers zien dan zou ik voor de Rio de Janeiro gaan:wink:. maar voor mensen met een niet al te hoog budget kan ik me voorstellen dat dit een leuk alternatief is.:p

Ik kreeg echt hele goede reacties. Er was al redelijk wat mooi spul de lucht ingegaan, maar dit is zo anders dat het meteen opvalt. Volgend jaar gaan er hiervan wat meer ingeslagen worden!

filmpje van gister om 10:00

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

erg leuk potje alleen was het vrij snel voorbij voor die 11 euro, hij had van mij iets goedkoper gemogen want ik vind dit een erg leuk effect voor overdag en savonds

Heb er 3 tegelijk geschoten en vond het effect erg leuk. los valt hij denk ik wel wat tegen, maar het effect vind ik redelijk uniek en daarom is deze cake wat mij betreft toch een aanrader.

hier hadden ik en michael / pyromaniac er 2 van .
deze staken we tegelijk af , s'avonds om 'n uur of 9 .
en het was geen spektakel , maar wel iets waar je vrolijk van werd .
zo 'n grappig effect die hummers :p .
ook totaal niet duur dit potje trouwens .

Erg leuk effect en zelfs nog iets hoger dan ik verwacht had. Geld zeker waar naar mijn mening.

De Wasp is mij ook prima bevallen. Een leuke hummer cake die het goed doet in de straat zowel stand alone of in een show.
Dit jaar ga ik er zeker weer een paar scoren.
Hier nog een filmpje die ik vond, van iemand die hem overdags heeft geschoten.

+ YouTube Video

Back
Bovenaan