[Dynasty] Wannahave

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1670
Artikelnaam: Wanna Have
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 192
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 150,- echter wordt deze cake vaak als gratis cake aangeboden

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen foto helaas. Ook geen dummy! Wel de film kunnen zien in de bunker van Wolff. Het is een waaier "ala Super 500" gevolgd door een salvo fluit en een afsluitende salvo met heerlijke palmeffecten. Prijs en meer informatie is helaas niet bekend, hopelijk heeft Lucas deze.

Klinkt dan toch echt als een Wanna Have Ruben hehe, hopelijk zet Lucas snel de film op Internet. :p

Helaas is er hiervan nog geen filmpje aangezien die niet op de demo werdt geschoten,maar die zal nog wel komen.

Nog meer shoten in één cake dat zal het gemiddelde kruit inhoud van de buisjes alleen maar lager maken! De SUPER 500 viel heel erg tegen. Ik heb deze cake meerdere keren gezien, en zelfs als er 3 tegelijk geschoten werden was het rampzalig aangezien de prijs van € 99.95

De Wanna Have zal denk ik qua prijs niet veel schelen met de SUPER 500. Maargoed afwachten dus maar, ben benieuwd!

Okee als hij heel goed is dan mag de prijs er ook wel naar zijn, maar waarom vragen ze 100 euro voor een 500 grammer? terwijl de gemiddelde 500 grammer onder de 50 euro kost. Hoe meer schoten betekent toch niet dat er opeens meer gram in de cake kan? het blijft gewoon max. 500 gram. Dus 100 euro is erg overdreven vind ik.

Zal zoiezo nooit zoiets neerleggen voor een NL cake, is niet schappelijk voor mijn budget en is gewoon overpriced.

Ben erg benieuwd naar de prijs van deze cake en het filmpje.

Wannahave

Wannahave

Voor zover ik weet is deze cake niet voor de verkoop bedoeld. Het is een unieke cake, welke uitsluitend zal worden gebruikt t.b.v. promotionele zaken. Heeft niets van doen met de Super 500. Heb hem op film gezien en is een beauty.

Bob1

lijkt inderdaad veel op de Giant pyroguy!
ziet er wel mooi uit alleen hij zou wel boven euro 80+ uitkomen en dan heb ik het er echt niet voor over. maar zolang de prijs nog niet vast staat heb ik er nog geen mening over.

Okee als hij heel goed is dan mag de prijs er ook wel naar zijn, maar waarom vragen ze 100 euro voor een 500 grammer? terwijl de gemiddelde 500 grammer onder de 50 euro kost. Hoe meer schoten betekent toch niet dat er opeens meer gram in de cake kan? het blijft gewoon max. 500 gram. Dus 100 euro is erg overdreven vind ik.

Zal zoiezo nooit zoiets neerleggen voor een NL cake, is niet schappelijk voor mijn budget en is gewoon overpriced.

Ben erg benieuwd naar de prijs van deze cake en het filmpje.

Heeft denk ik meer te maken met het totaalgewicht van deze cake en dus wat hogere transportkosten. Dat wordt dan weer overgezet in hoge verkoopprijzen.. Slaat werkelijk helemaal nergens op:frusty:

Geen foto helaas. Ook geen dummy! Wel de film kunnen zien in de bunker van Wolff. Het is een waaier "ala Super 500" gevolgd door een salvo fluit en een afsluitende salvo met heerlijke palmeffecten. Prijs en meer informatie is helaas niet bekend, hopelijk heeft Lucas deze.

Ik kan zelf aan bijna alle filmpjes van wolff komen, mag ik die hier zomaar posten?

Back
Bovenaan