[Dynasty] Unleashed **AFGEKEURD**

Dat is balen!! Deze cake hebben we bewust aan het assortiment toegevoegd, omdat ik dit één van de weinige goede nieuwkomers vond van Wolff! Ongelofelijk zonde!!!

Dit is zeker balen ja, een cake waar ik zeker voor naar de winkel wilde gaan, maar goed, als het niet kan, moeten we ons er bij neerleggen. Die dingen gebeuren, helaas!

Nee, het afkeuren is per direct geldig, deze batch is niet goed, wellicht komt Wolff volgend jaar met een aangepaste versie, maar dat moeten we afwachten...

Een goede crackling cake die ook bij mij in de straat zou komen, helaas gaat dit dus niet door, dan maar op zoek naar een mooie vervanger!

Ff langs de bunker gaan of olen. Chry crackeling halen voor 25 eu. Is weer in het assortiment. Meer shots bijna even duur. En betere boeketten.

Ik dacht eindelijk een goede Cry crackling voor de nederlandse markt, maar helaas.. nu blijven er nog maar 2 Wolff producten over op m'n lijstje, terwijl het er vorig jaar nog 8 waren. Toch zonde dat de prijs/kwaliteit verhouding bij vele cakes nu ver te zoeken is

The Fan - Wolff Vuurwerk - Lidu

The One - Wolff Vuurwerk - Barely Legal

Dit zijn dan wel niet exact dezelfde cakes, maar wel soort van vervangers (wel duurder helaas)

Niet iedereen wil na belgie voor een crackling chry's kerel..
Maar jammer dat deze is afgekeurd.
Dit was een van de weinige cake's die wel goed presteerde..
Jammar dat juist zoon cake afgekeurd word.
Wat was de reden? Telaag knallende boeketten?:p haha

Wat zou er nu gebeuren met deze partij? Wordt het nu als prof beschouwd? Lijkt me niet dat ze een aantal containers vernietigen.

Goede reclame voor Wolff weer. Of is VROM dit keer de spelbreker?

VROM heeft hier niets mee te maken,elk vuurwerk moet een batchtest ondergaan tijdens deze test wordt de productie nogmaals getest wanneer dit accoord is mag het verscheept worden.

Je moet het zien als een eindcontrole voor productveiligheid.

Toffe cake zeg, waar heb je deze weten te filmen, had je hem toch ergens kunnen kopen? Lees hierboven dat er wel een paar verkocht zijn?

Zal ik dan ook mijn video hier nog even plaatsen van die avond.
Echt een gekke en gave cake. Jammer dat deze afgekeurd is.

Back
Bovenaan