[Dynasty] Unleashed **AFGEKEURD**

Leuke cake hoor, zeker voor die prijs, tis wel geen chry crackling maar voor in de vroegere avond uurtjes zeker leuk te doen..

met 217,5 gram en 15 schoten dacht ik nou... maar helaas 14,5 gram per tube dus .
maar toch is het een goeie bak voor dat geld

Dit is toch wel een erg leuke pot. Lekker veel crackling zeker door die volle mines. Deze noteer ik alvast.

Mooi blokje, ik vind dat ze wat beteft de aantal grammen er mooie effecten uit hebben geperst, de prijs, die is voor nl begrippen goed denk ik.

Na alles nog eens rustig bekeken te hebben, ben ik eruit dat dit de enige nieuwe wolff pot is die mij kan bekoren voor de desbetreffende prijs. Met een leuke korting neem ik deze wel. Verder komt hooguit de concerto rosso nog bij mij thuis te staan, voor de rest laat ik Wolff lekker links liggen dit jaar!

Ik vind hem niet zo en ook de prijs niet. Hij duurt te kort voor dat geld. Jammer maar voor in de vooravond zal hij het goed doen denk ik.

Wij hebben helaas vernomen dat de Unleashed is afgekeurd.
Erg jammer, vind het persoonlijk een heerlijke crackling bak.

Een goede crackling cake die ook bij mij in de straat zou komen, helaas gaat dit dus niet door, dan maar op zoek naar een mooie vervanger!

Back
Bovenaan