Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kan ik mee leven die prijs maar ja eerst zien toch! En beleven t straalt wel wat uit dus laten we hopen op een mooi bakkie met lekkere heldere effecten.
In mijn ogen een prima cake. Forse crackling die echt luchtvullend is, met mooie gekleurde sterren. Prijs kwalietverhouding goed, zo is Wolff op zijn best. Goede cakes rond de €20.
Een soort dubbele crackling mine, op 2 hoogtes en daarboven nog boeketten met chry crackling, superbak dit. Een van de toppers naar mijn mening van de demo.
Ik Snap niet dat ze de presentatie per 2 of zelfs per 4 potten afschoten. Wie proberen ze nou voor de gek te houden? Wij zijn zelf immers de distributeurs.
Per twee viel wel mee, je kon goed zien wat één product deed. Maar sommige werden inderdaad per 4 geschoten. Bij die budgetcakes kan ik dat begrijpen, maar zoals Daybreak.. Die heeft dat toch niet nodig?
Ik vond dit een topper qua kwaliteit en prijsverhouding. Goede harde crackling mines gevolgd door crackling boeket. Leuk waaiertje. Die gaat zeker afgestoken worden bij mij in de straat.
Oke, dit is zeker een favoriet voor dit jaar Deze moet ik hebben. Ben gek op crackling namelijk en al helemaal op Wave. En deze combineert duidelijk beiden met een hele goede prijs-kwaliteitsverhouding.
ik vind de prijs niet echt goed!
De cake wel!
Ik bedoel 15 schoten voor 23.95..
Koop ik ook een crackling chry voor van 25e.. oke die kost in NL 30e maar dan betaal ik liever 30e voor een 25shots cake dan bijna 25e voor een 15schots cake..
Des al niet temin is dit een van de betere nieuwkomers van wolf.
Wat de Unleashed onderscheidt van de Crackling Chry is de heerlijke harde crackling Mines die erin zitten. Denk dat deze meer geweld geeft dan de CC. maar ja, persoonlijke mening.
Ik vind het een gave waaier die ik denk ik wel ga aanschaffen. De prijskwaliteits verhouding vindt ik niet helemaal super. Maarja je kan niet alles hebben