[Dynasty] The Green Zone [Vuurpijl Ass.]

Topic uitgebreid met informatie

Artikelnummer: 1955
Artikelnaam: The Green Zone
Bruto Gewicht: 1100 Gram
Netto Kruitgewicht: ...
Effectomschrijving: Een pijlenpakket met verschillende pijlen variërend van 16,18 en 28 gram.
Stijghoogte: 70 Meter
Karton eenheid: 10/1
Richtprijs: 49,95

image

movie

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

En toch vind ik dit best een goede actie om te kijken of dit soort vuurwerk ook aanslaat bij de grote menigte. Kijk, wij freaks weten dat er betere pijlen te krijgen zijn (noem een killing arrow, rocket boom en de NL zinkpijlen voor mijn part). Maar er zijn ook genoeg flut-pijlen op de markt. En zo heel slecht vind ik ze ook nog niet eens. En dat ze sneller vergaan dan de normale pijlen is dan ook mooi meegenomen. Daarbij heb je ook niet het gedoe dat je naderhand overal die plastic dopjes terugvind van al ke pijlen....hoewel dat ook wel weer zijn charme heeft :p

En op zich valt 2,5 euro per pijl ook nog wel mee hoor..de killing arrow kost bijvoorbeeld ruim 3 euro per pijl.

Tja maar dan betaal ik liever 3 euro per pijl dat je dan een kwalitatief veel betere pijl hebt dan 2,50 per pijl en staat te kijken met teleurstelling :)

Nee, niet gehad. Ik denk er aan om deze dit jaar maar eens aan te schaffen. Als ik goed geïnformeerd ben zakt deze in prijs met 10 euro, dit jaar.

Nee ik heb geen rubro dealer in de buurt en heb een vw budget van 50 euro ditjaar, dus ik hou het simpel. Maar voor dat geld verwacht ik ook geen superpijlen hoor ;)

Het leek wel of bijna alle pijlen hetzelfde (kleine) boeket hadden. De grootste pijlen hadden trouwens maar 1 uitwerking. heb er 25 euro voor betaald, maar voor deze pijlen eigenlijk nog steeds te veel geweest....

Back
Bovenaan