[Dynasty] The Flying Dutchman

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1622
Artikelnaam: The Flying Dutchmen
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 350 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: de vliegende Hollander haalt alles eruit wat er in zit: 25 brede boeketten in de kleuren zilver, rood, blauw en goud. Met als finale zeer brede glittermijnen met gouden regen!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 49,95

flying_dutchmen.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Film van 21 oktober 2011:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow! Dit ziet er erg goed uit! Vooral het tweede salvo met timerain crackling is erg gaaf. En die twee eindsalvo's met mijn zijn ook om te kwijlen.

Een leuke pot zeg. Lekker breed, en die laatste mines onderin maken het mooi af.
Alleen de richtprijs nog even afwachten. Tnx voor delen!

Hier heb ik 1 woord voor nodig: WAUW!
Wat een uitwerking :O Nu nog zien hoe hij in de straat presteert.
Het ziet er uit als een echte topper!

Zo, da's een beauty van een cake! Op goedkopervuurwerk.nl staat een adviesprijs van €49,95 en daarom wat mij betreft te duur voor 350gr. en 25sh. maar je zou het er bijna voor neertellen...met korting zeker wel. Prachtbak!

alleen al voor het label zou ik 'm willen hebben! Geweldig wat een prachtig label!
Prachtige effecten, en met een leuke korting moet het absoluut te doen zijn!

Erg mooie bak, prachtige effecten, goede mines, goed tempo, met een leuke korting is de prijs ook te doen, ja topper in mijn ogen. :)

Prachtige cake. Zowel het label als de uitwerkingen. Beetje weinig shots voor die 50 euro's. Dat is wel een beetje mijn bezwaar.

Prachtbak met werkelijk schitterende effecten.
Klein puntje van kritiek is dat de schoten van de rij 1 en 3 niet in de juiste volgorde exploderen wat een beetje jammer is als je kiest voor deze manier van schieten.

alleen al voor het label zou ik 'm willen hebben! Geweldig wat een prachtig label!
Prachtige effecten, en met een leuke korting moet het absoluut te doen zijn!

Dan heb je veel over voor een label :p maar idd label is prachtig net als de effecten. echt wel een superbak. al is de prijs hoog 25 schoten 49,95 maar ja nu ff offtopic, voor de buffalo van diamond collection heb ik ook 64,95 betaald ook 25 schots. dus deze vind ik het overwegen waard.

Zeker een zeer mooi blokkie. Als het 30 euro zou zijn geweest kwam deze zeker weten in mijn colletie. Nu met die prijs moet ik helaas afhaken, moet dit keer wel kritisch zijn qua prijs. Ik vind het wel jammer... had het liever anders gezien. :(

Ik heb 2 weken terug besteld via 123 voor 40 euro..
En nu ik het filmpje van VWC zie, blijft het een topper :D

Back
Bovenaan