[Dynasty] Super 8-16 [Ass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
super_8-16.jpg

Artikelnummer: 1646
Artikelnaam: Super 8-16
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 128 - 160 gram
Aantal Schoten: 16 (Per cake)
Effectomschrijving: Cake assortiment met 8 super multishot cakes: goed gevulde 16 shots cakes met meerdere effecten.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €79,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
helemaal mee eens kwintos. Ik moet zeggen dat ik van heavy 3/4/5 altijd onder de indruk was, ook al vanaf filmpjes. Hier ben ik nog niet van onder de indruk.
En kan me zo ook niet indenken dat ik verpletterd zal worden van live actie van deze cakes.
greetzzz

ik vindt dit geen goede zet van wolf .
de heavy 5 was zeker een succes .
maar om nou via dat idee een nieuw pakket in elkaar te zetten is geen goed idee
vindt ik

Je ziet wel dat de kwaliteit beter is dan de heavy assortiment, maar dit is niet meer dan 8 euro per cake waard.

In verhouding kost een heavy cake 6+- euro, daarom vind ik dat deze meer 8 euro waard zou zijn. 10 euro kan ook nog wel, en met een korting is dit ook een stuk beter.

't Is echt zoeken passen en meten om hier iets van te maken hè :rolleyes: op geen enkel vlak overtuigt het direct. Pas na diverse argumenten, prijs- en kruitvergelijkingen, komt er nog wat positiefs uit de bus rollen. Niet gewend bij Wolff dat overtuigen zoveel moeite kost.

Leuk voor in de vooravond maar meer ook niet.Overtuigd op geen enkele manier met max 10g per shot moet er toch meer uit te halen zijn.Wat mij betreft absoluut geen meerwaarde ten opzichte van de 3/4/5 serie

Back
Bovenaan