[Dynasty] Sun Warrior [Vuurpijl Ass.]

Als je zo kort denkt wel ja. Zijn zat mensen die knalpijltjes op de grond laten knallen. Extreme bang rockets vergelijken ze ook met een zwarte doos nitraat.

Gister nog eentje van afgestoken, maar ik blijf ze toch maar matig vinden. De fluit is (te) kort en de knal is ook net niet hard genoeg. Verder vind ik ze te duur, als je kijkt naar de alternatieven.

Zucht...

Kijk eens verder dan je neus lang is.

Vuurwerkcrew.nl > Nederlands vuurwerk > Wolff Vuurwerk > Dynasty Selection

Gister nog eentje van afgestoken, maar ik blijf ze toch maar matig vinden. De fluit is (te) kort en de knal is ook net niet hard genoeg. Verder vind ik ze te duur, als je kijkt naar de alternatieven.

Meningen verschillen, ik heb het altijd een toppijltje gevonden!! Meestal proberen we met O&N een doosje over te houden, zeker als er later dat jaar een EK of WK is. Bij elke goal gaat er een pijl de lucht in en inmiddels is dat een echte traditie geworden. Kan mij voorstellen dat je met O&N de fluit en burst niet echt indrukwekkend vindt, maar midden in de zomer is het echt top!!

Erg leuke pijlen en komen er zeker bij!

Ik snap dat gezeur alleen niet dat veel mensen ze te duur vinden? Ik betaal zelf 9,95 voor 12 pijlen. Als je in de zelfde categorie gaat kijken naar bijv de cruise rockets of de extreme bang rockets waar je voor 6 pijlen 6,50 en 6,75 betaald dan valt dat reuze mee!

Ja geef ik je 100% gelijk in...

Maar daarintegen zijn Cruise rockets veel mooier:D Dit jaar ook maar weer 2 pakken SW halen:rolleyes:

Ik ga zeker een paar doosjes halen, mijn dealer heeft ze voor 9,25. Vind de knal wel erg lekker. :)

Vind het alleen vreemd dat de pijltjes uit het officiele assortiment van Wolff gehaald lijken te zijn. Veel dealers die ze vorig jaar nog wel hadden hebben ze nu niet meer en op de officiele site van Wolff staan ze ook niet meer. Ik denk dat ik dus een pakje uit 2008 krijg.

Erg leuke pijlen en komen er zeker bij!

Ik snap dat gezeur alleen niet dat veel mensen ze te duur vinden? Ik betaal zelf 9,95 voor 12 pijlen. Als je in de zelfde categorie gaat kijken naar bijv de cruise rockets of de extreme bang rockets waar je voor 6 pijlen 6,50 en 6,75 betaald dan valt dat reuze mee!

Ik wil niet heel vervelend overkomen maar bij mijn lokale dealer zijn extreme bang rockets 4.15 dat neemt niet weg dat zij geen fluit hebben.Dus je hebt in principe wel gelijk!

Back
Bovenaan