[Dynasty] Sun Warrior [Vuurpijl Ass.]

Heeft iemand nog een pakje liggen die even zou kunnen kijken wat de afmeting van deze pijl is?

Met name de afmeting van de kop van de pijl (lengte)
En de lengte van onderkant stok, tot onderkant kop.

Hartstikke bedankt alvast :)

Ik heb er vanmiddag 1 afgestoken tegen een blauwe lucht. Wat me opviel dat er een bak met snippers afkomt na de knal! Het leek wel sneeuw. Morgen eens filmen!

Deze pijltjes gisteren ook gehad!
Wat een goede pijl is dit zeg.. hele goede fluit en een leuke knal!
Pijlen die er volgend jaar zeker weer bij zitten:)

Volgend jaar weer halen! Mooie fluit, harde knal en goed afgewerkt. Alleen zat er wel heel veel crêpe om de lonten heen zodat ze erg moeilijk af te steken waren, een ander minpuntje was dat de stokken vaak afbraken maar de knal was dan behoorlijk als in de grond bleven zitten :p .

Laatst bewerkt:
Erg leuke pijlen en komen er zeker bij!

Ik snap dat gezeur alleen niet dat veel mensen ze te duur vinden? Ik betaal zelf 9,95 voor 12 pijlen. Als je in de zelfde categorie gaat kijken naar bijv de cruise rockets of de extreme bang rockets waar je voor 6 pijlen 6,50 en 6,75 betaald dan valt dat reuze mee!

Dna vind ik de Cruise Rocktets toch echt een stuk leuker. Dan betaal ik per pijl iets meer, maar ik verkies op dat moment kwaliteit.

Daarnaast heb ik bijvoorbeeld de mogelijkheid tot aanschaf van Silver Thunder pijlen die stukken goedkoper zijn. Kwalitatief iets minder, maar prijs kwaliteit verhouding vind ik dan veel beter. Dan kies ik daar voor :wink:

Ik heb ze niet zien staan in de prijslijsten voor dit jaar. Denk dat op=op zal gelden voor de verkooppunten die ze nog hebben liggen.

Bij ons zijn ze in ieder geval niet opgenomen in de verkooplijst voor dit jaar. Heb nog 40 pakjes op voorraad en dan zijn ze op.

Gr. Bob1

In een ander topic (http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showpost.php?p=405877&postcount=52) wordt gesuggereerd dat de Sun Warriors uit de collectie gaan bij Wolff. Dat heb ik nog niet bevestigd kunnen krijgen. Ook staan ze niet op de lijst van uitlopende producten die hier op VWC staan: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=22697

Iemand die weet hoe het zit en meer duidelijkheid kan geven? Volgens mij is dit een geliefd product dus sta er nogal van te kijken!
Ik heb via de mail gehoord, dat ik ze gewoon kon bestellen, dus ik neem aan dat ze ook gewoon in het assortiment blijven.

Bij Vuurwerk Middenmeer (Melioria) kun je ze nog wel bestellen, echter staan ze onder de kop op=op, dus dat zou best eens kunnen.

Mochten ze verdwijnen, hoop ik dat ze worden vervangen... (knalpijl met de fluit van de cruise rockets bijvoorbeeld?)

Als dit echt zo is dat ze er uit gaan zou ik dat zo zonde vinden. was echt mijn favoriete stukje vuurwerk voor overdag. als ze der uit gaan ga ik ze in ieder geval hamsteren :). Heb nu gelukkig nog 8 pakjes liggen. Ik vind de knal inderdaad wat minder van de sun warrior maar de combinatie met de schelle fluit en knal vind ik gewoon lekker en dan ook al die papiere snippers die er vanaf komen zijn leuk.

Vind deze pijlen echt geweldig, maar vorig jaar waren er ookal signalen dat deze weg zouden gaan.

Mijn dealer had vorig jaar nog 1 pakje, met een dikke laag stof erop. Toch gewoon genomen en niet teleurgesteld geweest. Ik snap niet waarom ze deze pijlen eruit halen.

Back
Bovenaan