[Dynasty] Spitfire..

Leuk potje die hier maar 6,75 kost in de voorverkoop. Als ik geld overhoud zal ik deze pot zeker in mijn achterhoofd houden. Veel schoten voor weinig geld. Geen bijzondere effecten maar wel een leuke cake.

kan ik niet beter gewoon wat geld er bij leggen en voor de heavy3 gaan?

Heavy 3 en spitfire zijn allemaal erg goede producten, vorig jaar heb ik ze gehad. ik weet niet wat je budget is, maar ik had ze alle 2 genomen. dat doe ik dit jaar in ieder geval wel!
Leuk om de avond mee te beginnen!

Hier bij de plaatselijke dealer zit ie in de outlet dus klopt wel dat ie eruit gaat. Is ie aan te raden voor 7.50 ?

Hier bij de plaatselijke dealer zit ie in de outlet dus klopt wel dat ie eruit gaat. Is ie aan te raden voor 7.50 ?

Ligt eraan hoe groot je budget is, hij is wel leuk voor de vooravond maar als je budget laag is vind ik hem zonde. Ik heb zelf niet zo'n hoog budget en dan leg ik liever een paar euro bij voor een mooier potje ;)

Ik neem er nog eentje mee denk ik. Ik heb er nog net wat geld voor over op mijn lijstje.

Ik wilde eerst voro de Dhalia bomb gaan van Cafferata, maar die lijkt tegen te vallen als ik zo de verhalen hoor...

Back
Bovenaan