[Dynasty] Spinning Blades

Ik twijfel nog een beetje... de omschrijving begint met 'Een 19 schots super whistle tail...' Is die fluit echt zo superhard in het echt? Weet iemand dat die op de demo is geweest? Bijvoorbeeld zoals de concerto rosso of eagle flight? Het filmpje doet me anders vermoeden, maar missschien is de fluit in het echt wel een superfluit met staart.

Is zeker niet superhard. Ongeveer te vergelijk met een iets zachtere versie van de Concerto Rosso qua fluit.
Deze cake koop je vooral voor de unieke felle (lees goed getimede) crackling.

De crackling in deze cake is wel goed te noemen. Een van de betere in Nederland. Veel tref je zwakke crackling maar deze is dan weer net wat harder. Ik vond hem goed!

De dragon eggs effect hoort zoals bij deze cake hard te zijn.
Had het niet erg gevonden als deze cake ook zonder de gekleurde sterren was.

Laatst bewerkt:
laatst gezien op de demo van mantel. de cake is wel leuk uitgevoerd met fluit en crackling alleen niet mijn favoriet. was er niet kapot van vond zelf de fluit niet schel genoeg en het boeket was erg dun. zou hem zelf nooit kopen. voor iemand die wel van dit effect houd is het natuurlijk wel een mooie pot.

hier het filmpje die ik genomen heb op de demo, per 2:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik had deze 2x Ik moet zeggen, hij viel me behoorlijk tegen, op de demo was die een stuk harder. Jammer.... Dit jaar niet.

Was deze nieuw in 2010?
Op zich best nog redelijke boeketten voor een dubbel effect als ik zo naar het filmpje van Pigi kijk.

Maar wel goed dat ik hem niet had, had onwijs veel crackling afgelopen jaar. Misschien deze in het oog houden voor later dit jaar.

ik denk toch dat ik voor een paar exemplaren van heavenly red van de crown collection ga als ik dit zo zie. daarmee heb je dan wel alleen rode crossettes, maar dan zijn het ook echt CROSSETTES. volgens mij zijn die maar 7 euro

hmmm de crossettes zijn weg nu? erg jammer vind ik persoonlijk, want dat was nu juist wat deze cake zo apart maakte....alhoewel ik hem nu ook zeker niet slecht vind hoor :D

Crossettes hebben nooit in deze cake gezeten hoor. Vind het voor de rest een heerlijk blokje om een finale mee te beginnen. De crackling in dit potje is erg lekker en ook de fluit is goed te noemen. Overigens is het aan te raden deze goed neer te zetten, want door de kracht die uit de tubes komen wil hij nog weleens omvallen.

Back
Bovenaan