[Dynasty] Sniper

Inderdaad een top cake dit.
Mooie mines met blauw, wat mijn persoonlijke lievelings kleur is in vuurwerk.
Deze cake komt dus ook in mijn collectie dit jaar.
Wat een grote uitwerkingen heeft deze pot ook, geniaal.

ik word helemaal gek jongens als ik het nieuwe filmpje zie op de website... ook hier lijkt tie nogmaals geweldig, en echt die finale, je krijgt geen kippenvel, je haren vallen er gewoon vanaf!!!!

de sniper vind ik ook mooi,
en heb ff na gevraagd en hij is ook te krijgen bij den bleker in ter aar.
wordt los geleverd staat niet op de lijst.
dus apart te bestellen weet niet de prijs daar

Nou ik bestel hem ook! Helemaal omdat hij slechts 35,- kost bij Harings Vuurwerk te Almelo.

Ik denk dat ik hem ook neem, bij Kuiper Koekange kost hij namelijk ook maar €34,95 :)
Blijven de effecten lang hangen trouwens (filmpje kan ik niet zo goed zien, omdat dit beeldscherm erg donker is) en zijn de boeketten ongeveer net zo groot als de sniper of wel kleiner? :)

De effecten van de Sniper blijven lang hangen ja. Maar je vraag is wel een beetje raar ,want je zit in het topic van de Sniper en je vraagt of de effecten net zo lang blijven hangen als bij de sniper. :wink:

Ik bedoel de Dragsters! Mijn fout!
Maar ik ben er uit, deze komt sowieso in mijn collectie, dat goud met blauw is zo ontzettend mooi :D

Deze geweldenaar net even bekeken op film van pigi tijdens de demo van de rijswijkse vuurwerkhal. wat een ontzettende topper.

als er een verkiezing komt voor mooiste cake van 2008 komt deze en de dragster hoog in de lijst te staan!!!

Hij is inderdaad erg mooi! Ik hoop alleen wel dat het goud in het echt wat beter te zien is dan op de filmpjes, daar zie je bijna alleen glittering.. Maar in het echt zie je het wel goed dus? :)

Heb deze eergisteren nog gezien. Iemand die stak hem toevallig in de buurt af. Hoe die er nu al aan komt weet ik niet maar heb er wel even van mogen proeven. Een geweldige cake.

Vond hem live best tegenvallen. Even als de dragsters. Die filmpjes hadden me lekker gemaakt maar voor mij word het hem voor die 42,50 toch niet!

Hij is inderdaad erg mooi! Ik hoop alleen wel dat het goud in het echt wat beter te zien is dan op de filmpjes, daar zie je bijna alleen glittering.. Maar in het echt zie je het wel goed dus? :)

voor een camera is goud filmen heel erg lastig (vraag maar aan andere experts :wink:)

Gisteren live bij de demo in Wapenveld gezien.
Na alle reacties was ik een beetje huiverig. Ik had hem al besteld namelijk.
Maar gelukkig, het is een echte topper!
Grote mines en redelijk grote tot grote boeketten. Mooi goud met een beetje glitter en dan die blauwe punten aan het het eind, bij zowel de boeketten als de mines. PRACHTIG!!
Voor € 35,- echt een toppertje.

Back
Bovenaan