[Dynasty] Rocking Fire

Heb het filmpje van Vuurwerkbieb gezien,erg lekkere cake! Mooie opbouw,veel heldere kleuren,in de vorm van strobe. Prijs is goed te doen,wil hem wel eens mee maken.

Ik ga deze zo halen! Had hem gehoopt te kunnen scoren bij goedkopervuurwerk.nl maar helaas... Hopelijk wel eind van het jaar.

Er zal nog wel een vergelijking met de dominator komen,maar deze is ietjes anders maar net zo goed,hij staat ook op me lijst voor deze jaar.

Er zal nog wel een vergelijking met de dominator komen,maar deze is ietjes anders maar net zo goed,hij staat ook op me lijst voor deze jaar.

ook bij mij al aanwezig op de lijst. heb er spijt van dat ik deze maar 1 keer had vorig jaar wat een beest!! lijkt misschien veel geld maar dat is hij in mijn ogen zeker waard. wat een geweld :D

Die vergelijking heb ik ook al regelmatig voorbij zien komen, Jawe... En terecht, want qua opbouw lijken deze cakes veel op elkaar. Het zijn beide érg sterke cakes die wel wat kosten maar je zeker niet teleur zullen stellen. Allebei absoluut de moeite om aan te schaffen, en wat mij betreft is deze cake ook één van de betere nieuwkomers in de Dynasty collectie van afgelopen jaar.

Er zit echt bizar veel verschil tussen de verschillende uitvoeringen.
Ik heb nog niet eerder een product gezien dat zo wisselvallig presteert. Of 38 seconden of bijna een minuut.

Voor één en het zelfde product is dit ronduit slecht. Of je de uitwerking nou bevalt of niet. Qua spectakel is het okee. Qua verwachtingspatroon gecombineerd met daadwerkelijke uitwerking zeer ruim onvoldoende.

Kort gezegd: je ken er geen drol mee.

Laatst bewerkt:
Ik ga deze kopen als een van de laatste blokjes!
voor de rest alleen budget :)
Ziet er echt zooo heerlijk uit, lekkere knal groot boeket, heerlijke salvo's
Paradijsje dus. EN omgerekend : 0.712857142 euro per schot.
Wat een koopje. Vind ik!

Ik trok voor mijzelf ook direct de vergelijking met de Dominator van (volgens mij) Star Collection. Welke vinden jullie beter?

Ik trok voor mijzelf ook direct de vergelijking met de Dominator van (volgens mij) Star Collection. Welke vinden jullie beter?

Ik heb deze niet zelf gehad maar als ik zo het filmpje van TheCrow bekijk blijf ik deze o zo vet vinden! Hij ziet iets meer in salvo's dan de Dominator maar die rode blinkers vind ik wel erg gaaf. En dan nog zo'n heerlijke finale erbij. Ik zou persoonlijk voor deze gaan.

Persoonlijk zou ik voor de Dominator gaan, maar dan wel de versie van Star Collection en niet de vernieuwde VuurwerkTotaal versie. De Dominator had ik vorig jaar en die vond ik echt onwijs gaaf! De stijl van de cake is het zelfde, het tempo ook. De effecten verschillen alleen aangezien de prijs ook nagenoeg gelijk is. Denk dat er verder vrij weinig verschil in zit.

Heb em besteld, maar ik wist niet dat hij zo snel ging.

Zal vast een productiefout zijn.

Ben benieuwd

ik kan deze aan iedereen aanraden. prachtige bak met een ongelooflijk tempo wat langzaam aan op zijn max komt.

wat een droombak, dit is nou een bak waar ik volgend jaar een karton van moet hebben :D 2 stuks met plezier afgestoken:p

Hoeveel zitten er in 1 karton?

had m ook, alleen bij mij schoot ie de laatste 3 salvos in ene keer de lucht in, beetje jammer, spektakel dat wel.:p

wel beetje jammer dat ie dan zo duur is.

Back
Bovenaan