[Dynasty] Rio de Janeiro

Het einde is inderdaad heel mooi (de rest ook).
Ondanks dat het peony's zijn, passen ze ontzettend goed in deze cake als finale en geeft ook echt een 'finale' gevoel :)
De peony's en mines zien er ook heel helder uit trouwens.

Is er bekend of Wolff de prijs van deze (en andere) cakes nog bekend maakt, of is het wachten op de eerste bestellijsten van de winkeliers?

damnit, dat is teveel van 't goede voor mijn budget... Hoe mooi hij ook is, de verhouding van duur en prijs maken hem voor mijn portemonnee geen topper... Balen. Weinig reden dit jaar om naar Wolff te gaan voor mij

Aj, dat is wel aan de hoge kant.. Ik had hem toch een tientje lager geschat.
Ik ga hem toch eerst maar bekijken om een demo voor ik hem op mijn lijst zet..

Nee sorry 30 euro is teveel voor het effect wat je ervoor terug krijgt. Dan leg ik er liever een 10tje bij en koop een panter.

Persoonlijk vind ik dit (afgaand op het filmpje) één van de mooiste nieuwe cakes. Zo'n effect ben ik nog niet eerder tegen gekomen in een consumenten cake en zal deze ook zeker gaan kopen mits hier in de buurt verkocht wordt.

Daarnaast is 30 euro voor een cake van 290 gram niet overdreven duur, wel is de cake zo leeg geschoten natuurlijk. Op het filmpje zie je wel dat het effect heel hoog gaat afgaand op de man/vrouw die er naast staat (bij 2 sec.)

Persoonlijk vind ik dit (afgaand op het filmpje) één van de mooiste nieuwe cakes. Zo'n effect ben ik nog niet eerder tegen gekomen in een consumenten cake en zal deze ook zeker gaan kopen mits hier in de buurt verkocht wordt.

Daarnaast is 30 euro voor een cake van 290 gram niet overdreven duur, wel is de cake zo leeg geschoten natuurlijk. Op het filmpje zie je wel dat het effect heel hoog gaat afgaand op de man/vrouw die er naast staat (bij 2 sec.)

top opgemerkt, kom ik ook nu pas tegen, zo zie je dat dit ene kant te vergelijken is met de wasp, maar in kwaliteit ook weer niet... deze verlicht je straat met de mines zo erg met een super wasp ertussen. komen daarentegen zoveel hoger!

ik vind de hummers bij deze cake veel minder als bij de wasp, ik weet niet waardoor dit komt.. had zelf bij het zien van het filmpje een prijs van rond de 22.50 in gedachten, 30 euro vind ik teveel dan kan ik meer spectakel maken door 3x de wasp af te steken.

De combinatie van mine's en de hummers is wel erg leuk bedacht alleen zou voor mij er geen finale met boeketten in hoeven zitten, dan had ik liever 5x shots tegelijk gehad.

De mines zijn inderdaad wel erg groot!

*kevin*: Die prijs had ik ook in gedachte.
Ik haal mijn vuurwerk bij Koekange, dus al de prijs daar rond de 22 euro ligt komt hij alsnog in de collectie :)

Ik vind hem erg mooi, vooral de finale heeft een mooi effect. Maar 30 euro blijf ik teveel vinden.

Jammer dat de Over the Rainbow van 4.50 er uit is gegaan. (bij ons dan)
http://www.wolff-vuurwerk.com/assortiment/product/id/1855/Over the Rainbow

En dat de soortgelijke pot van 30.00 euro er bij komt..
I dont get it.. waarom zou de doorsnee Nederlander voor ongeveer het zelfde effect 15.50 meer willen dokken? Als de Over the rainbow niet aansloeg (wat ik vernam van onze dynasty dealer) doet deze dat zeker ook niet.

Jammer van de prijs.. verder prima cake met leuke finale.

Hetzelfde effect?
mwah. Vergelijkbaar misschien, maar van een totaal verschillend kaliber.
Ik zal Over the Rainbow ook kopen, want da's ook een mooi potjes voor erbij..
Rio is meer het 12 uur werk denk ik...

Jammer dat de Over the Rainbow van 4.50 er uit is gegaan. (bij ons dan)
http://www.wolff-vuurwerk.com/assortiment/product/id/1855/Over the Rainbow

En dat de soortgelijke pot van 30.00 euro er bij komt..
I dont get it.. waarom zou de doorsnee Nederlander voor ongeveer het zelfde effect 15.50 meer willen dokken? Als de Over the rainbow niet aansloeg (wat ik vernam van onze dynasty dealer) doet deze dat zeker ook niet.

Jammer van de prijs.. verder prima cake met leuke finale.

Bij Meijerink in Apeldoorn kost hij 25 euro... gaat nog net vind ik. Voor zulke hoge mines en hummers heb ik het wel over.

Ligt het aan mij of hebben de meeste shots meer een fluit-achtig net niet hummer effect... Dat vind ik erg jammer en dat heeft de Rip Rap bijvoorbeeld niet.

Ligt dat aan het fabriceren van de cake en heeft een andere dat minder of wat is het?

Back
Bovenaan