[Dynasty] Pyrostar -1- [Ass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
958_04.jpg

Artikelnummer: 958
Artikelnaam: Pyrostar -1-
Bruto Gewicht: 1.000 gr.
Aantal Fonteinen: 8
Aantal Cakes: 4
Aantal Vuurpijlen: 8
Aantal Romeinse Kaarsen: 3
Effectomschrijving: Een combinatie van 4 cakes, 8 fonteinen, 8 vuurpijlen en 3 Romeinse kaarsen.
Richtprijs: €25,-
Verpakkingseenheid: 10/1

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Dit pakket is bij mijn in de aanbieding maar 17.50, dus wil ik graag ervaringen horen, dus wie heeft hier ervaring mee?
Zijn de fonteinen goed want het zijn vooral fonteinen

Dit pakket is bij mijn in de aanbieding maar 17.50, dus wil ik graag ervaringen horen, dus wie heeft hier ervaring mee?
Zijn de fonteinen goed want het zijn vooral fonteinen

Het zijn alleen maar fontijnen als ik me goed kan herrineren.. dit is geen pakket waar je veel van moet verwachten. De fontijnen zelf zijn klein en de effecten zijn veel hetzelfde. Ik heb m 2 of 3 jaar geleden ook gehad, maar ik zou hem niet kopen als ik jou was.

[btw: haal je bij vuurwerk-hol?]

Het zijn alleen maar fontijnen als ik me goed kan herrineren.. dit is geen pakket waar je veel van moet verwachten. De fontijnen zelf zijn klein en de effecten zijn veel hetzelfde. Ik heb m 2 of 3 jaar geleden ook gehad, maar ik zou hem niet kopen als ik jou was.

[btw: haal je bij vuurwerk-hol?]

Bedankt, deze gaat dus van mijn lijstje af:D

Maar ik haal idd me vuurwerk bij vuurwerk-hol:D;)

In dit assortiment zitten de volgende producten. Een combinatie van 4 cake's, 8 fonteinen, 8 vuurpijlen en 3 romeinse kaarsen.

Voor 17,50 is het een leuk pakket met van alles wat. Verwacht van de cake's geen grote effecten aangezien deze ongveer 30 tot 40 gram zullen bevatten. Hier in Uitgeest word hij verkocht voor maarliefst 30 euro.

Is dit wel een leuk pakket om je in de avond(rond 20.00/21.00) mee te vermaken? Het lijkt mij namelijk wel iets, er zit vanalles in potjes, pijlen, kaarsen en fonteinen.

Als ik me het goed kan herinneren zijn de "cakes" een soort van single shots. Zijn dus geen multishot cakes.

Ik kan deze voor 19euro kopen. Is het de moeite waard? Ik snap dat het niet super vuurwerk is, maar is het wel leuk voor erbij? Of is het gewoon troep?

Back
Bovenaan