[Dynasty] New York

Ik heb deze cake vorig jaar op 1 januari afgestoken (dus zonder mist). Nou ik kan je vertellen dat dit een topper is! Alleen de mines zijn al indrukwekkend. Tot huizen hoogte. Daarnaast zijn de effecten erg groot en vol en super mooi fel van kleur. Vooral als ze per 3 de lucht in gaan, echt fantastisch hoe groot en breed deze effecten zijn. Ik heb hem dit jaar weer besteld. 55 euro bij Harings vuurwerk in Almelo. Maar ook al zou ie 65 zijn. Dan kocht ik hem zeker weer!

Dikke aanrader!

ik wil deze prachtige cake al jaren op mijn lijst. maar de bomen in mijn straat weerhouden mij ervan. daarom misschien deze stomme vraag, ik zou graag willen weten hoe breed ongeveer de uitwerkingen zijn van deze cake. alvast bedankt

Was dit jaar de afsluiter voor mijn vuurwerkshow. Echt een geweldige pot. Mooie grote boeketten met mooie hoge crackling mines eronder. Tempo ligt niet al te hoog, maar dat is niet erg. De effecten komen zo nog beter tot hun recht. De afsluitende salvo's zijn helemaal indrukwekkend. Gelijk de hele lucht gevuld :thumbsup:

Was dit jaar de afsluiter voor mijn vuurwerkshow. Echt een geweldige pot. Mooie grote boeketten met mooie hoge crackling mines eronder. Tempo ligt niet al te hoog, maar dat is niet erg. De effecten komen zo nog beter tot hun recht. De afsluitende salvo's zijn helemaal indrukwekkend. Gelijk de hele lucht gevuld :thumbsup:

bij mij was het juist de opener van me show vanwege zijn iets lagere tempo. Ik vind dit echt een super cake grote effecten en luchtvullend.

Back
Bovenaan