[Dynasty] Monster Trio

Dat moet dan wel heel lang geleden zijn, aangezien ik deze al een tijdje heb ieder jaar en ik kan me niet anders herinneren dan blauwe peony met silver fish als effect.

Ik kan hem me ook niet anders herinneren. Ik denk inderdaad zoals Heartworm als zei, dat je in de war bent met Crossette King van Star of Lidu..
Die wil nogal eens van effect wisselen namelijk.

heb deze paar jaar geleden gehad maar afgelopen jaar ook al niet meer. vond deze laatst op de demo van mantel-tweewielers erg achteruit gegaan. de bursts waren naar mijn idee verdwenen die eerst toch goed te noemen waren. ook waren de effecten naar mijn idee van kortere duur. neemt niet weg dat dit altijd een goed potje zal blijven voor dat geld.

hier het filmpje die ik op de demo gemaakt heb, per 2:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

heb deze paar jaar geleden gehad maar afgelopen jaar ook al niet meer. vond deze laatst op de demo van mantel-tweewielers erg achteruit gegaan. de bursts waren naar mijn idee verdwenen die eerst toch goed te noemen waren. ook waren de effecten naar mijn idee van kortere duur. neemt niet weg dat dit altijd een goed potje zal blijven voor dat geld.

hier het filmpje die ik op de demo gemaakt heb, per 2:
movie

Die is achteruit gegaan. Hoopte hem 3* te schieten dit jaar maar dit is wel erg achteruit. :shocked:

Misschien een verkeerde batch...
Hoop wel dat die van mij nog uit 2009 komt:p Maar een nachtje bij de kachel doet wonderen!

Zo wat ziet die van jou er goed uit zeg! Daarbij valt die van mij helemaal in het niets!
Zal binnenkort de film uploaden, maar het was echt een flop dit jaar.

Mijne was uit 2010 en de burst was echt een plofje. Deze viel echter wel in de smaak bij het publiek door het befaamde fish effect waar ik zelf ook een fan van ben mits goed uitgevoerd. En blauw doet het altijd goed. Voor deze prijs gewoonweg een toppertje!

Mijne was uit 2010 en de burst was echt een plofje. Deze viel echter wel in de smaak bij het publiek door het befaamde fish effect waar ik zelf ook een fan van ben mits goed uitgevoerd. En blauw doet het altijd goed. Voor deze prijs gewoonweg een toppertje!

Nou, zoveel fish was er bij mij niet te bekennen. Sommige boeketten waren vrij goed gevuld, maar er zaten er ook een flink aantal tussen met 2 fishes en 5 blauwe sterren..

Hier de film:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik heb hem in de folder van afgelopen jaarwisseling staan voor €16,-
Of deze cake komende jaar ook weer te koop zal zijn, is nog even afwachten. Wolff kan altijd opeens besluiten dat een product uitlopend zal zijn.

Hij is de afgelopen jaren inmiddels dan wel weer een paar euro duurder geworden. Had deze in 2006 al eens. Je zou bijna zeggen dat het een aflopend verhaal is.

Burst is matig, het blauw met silver fish wel mooi.

Afgelopen jaar echter niet gekocht, omdat ik moest schrappen. Deze viel daarbij af.

Back
Bovenaan