[Dynasty] Mega Boost

Wauw. Deze mag er ook wel zijn als eindprojectje. Of juist iets om mee te beginnen om 00:05 uur? Lastig, lastig. Wolff maakt het er dit jaar niet makkelijker op.

Wauw. Deze mag er ook wel zijn als eindprojectje. Of juist iets om mee te beginnen om 00:05 uur? Lastig, lastig. Wolff maakt het er dit jaar niet makkelijker op.

Inderdaad, gaat niet makkelijk worden dit jaar, ook als ik kijk naar andere importeurs:):)

Pyromaniac, #kug kug# karton of 2 #kug kug# ?:p

Hoeveel van deze lieverdjes zitten er eigenlijk in een karton?
Dat zou ook wel in de standaard informatie mogen staan trouwens...

Wat ik me afvraag is waarom deze cake in verhouding veel duurder is dan de silver salut en de salut. Hij ziet er prima uit op het filmpje, geluid is latig te beoordelen maar het tempo is prima, en de versnelling op het eind is goed, maar het blijft 52 euro voor een knalcake van 49 sh, terwijl de silver salute 36 sh heeft voor 22 euro. Blijf het een groot verschil vinden.

Misschien veranderd op een demo mijn mening maar ik vind 52,- euro te duur voor deze cake. Het is een geweldige cake met een super versnelling erin. Alleen ik vind de prijs toch net te hoog.

Filmpjes nog een keer bekeken en mijn mening is veranderd.
Ik vind het een erg goede cake en de prijs dan ook wel waard.
Zit wel met de vraag waarom deze in vergelijking veel duurder is dan de andere knalcakes van Wolff. Maar heb nu toch de beslissing gemaakt en hij staat (nu) op mijn lijst. :)

oke heel eerlijk,
er zit een cracling tail bij en er zit een multie coulour mine bij.
ook de knal is beter (vind ik)
en een op bouwend tempo maakt de cake ook niet goedkoper!
ik snap de prijs wel!

Wat een heerlijke knal cake zeg.
dit ziet er echt perfect uit.
Ben heel benieuwd wat deze in de straat doet.
Prachtig die versnelling.

Inderdaad: Die coloured mines en crackling (a real waste here) tails zijn mede verantwoordelijk voor een hogere prijs. Ben wel benieuwd of deze cake ook groter is dan nodig.
52 euro is een hoop geld, maar ik heb het er voor over (met 35% korting)

Inderdaad: Die coloured mines en crackling (a real waste here) tails zijn mede verantwoordelijk voor een hogere prijs. Ben wel benieuwd of deze cake ook groter is dan nodig.
52 euro is een hoop geld, maar ik heb het er voor over (met 35% korting)

Maar de mines maken het wel af vind ik. Dat past er erg goed bij. En voor die 34 euro, ga ik hem zeker proberen:D

Wat ik me afvraag is waarom deze cake in verhouding veel duurder is dan de silver salut en de salut. Hij ziet er prima uit op het filmpje, geluid is latig te beoordelen maar het tempo is prima, en de versnelling op het eind is goed, maar het blijft 52 euro voor een knalcake van 49 sh, terwijl de silver salute 36 sh heeft voor 22 euro. Blijf het een groot verschil vinden.

Je komt kritisch over. En weet je wat? Je hebt ergens nog gelijk ook. De versnelling is gaaf, maar het prijsverschil met die andere cakes is te groot.

Ik sluit mij volledig aan bij je standpunt. Eurootje of 10 goedkoper had wel gemogen om het in verhouding te blijven zien.

Ik wil niet zeikerig of negatief over komen hoor, maar als je deze cake niet life hebt gezien is het moeilijk vanaf een filmpje in te schatten wat voor beleving je bij deze cake krijgt. We hebben ze daar live gezien, en geloof me het leek harder te gaan waaien, haren gingen naar achter en broekpijpen wapperden! Wat een ongelooflijke klappen voor nederlandsvuurwerk! Echt genieten! vind hem persoonlijk dan ook elke cent waard. 52 of 65 euro of wat dan ook dit is echt een must have!

Fijne avond!
Groet Dim

En zo is het Dim. Dit is een rasechte Wolff knalcake á Silver Salute en wat mijn ervaring hiermee betreft nog een stuk harder! En dan denk je, nog harder? Ja nog harder. Ik vond hem gewoon lekker overkomen. Een goede opbouw qua snelheid, en de gekleurde "mines" is een leuke aanvulling wat hem uniek maakt vergeleken met alle andere knalcake's die anno 2009/2010 allemaal een silveren mine hebben. En dat bedrag is hij dubbel en dwars waard.

Ik heb de cake inderdaad niet live gezien, en heb in mijn eerdere post ook aangegeven dat het geluid (en dus de sensatie) lastig te beoordelen is. Waarom ik deze cake tegenover de (in verhouding) goedkopere silver salute zet, is om een duidelijk beeld te krijgen van het verschil.

Ik zal zeker proberen om nog een demo bij te wonen waar deze cake geschoten wordt, en misschien verander ik dan wel totaal van mening. Maar tot nu toe ben ik nog niet overtuigd.

Nogmaals, het ging mij er niet om dat deze cake te duur is, het ging mij erom waarom er een groot prijsverschil is tussen deze en de silver salute.

Productfilmpje
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vind 'm mooi! Ik wil 'm hebben!

EDIT: maar dit jaar valt hij buiten het budget. Wolff heeft zoveel moois dat ik helaas keuzes moet maken. Ik ga dit jaar m'n salutes van de Space Shooters krijgen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan